  • 1. Data: 2004-06-01 18:02:20
    Temat: Wypowiedzenie zmieniające - czas do namysłu
    Od: "xtruskawx" <x...@i...pl>

    Pracodawca wręcza "wypowiedzenie zmieniające" - tak to się chyba nazywa.
    Dostaję wybór, albo przyjmuję niższą pensje, albo od razu ostateczne
    wypowiedzenie z pracy.
    Całość odbywa się w gabinecie szefa i nie mam możliwości na zastanowienie.
    Stanowisko pracodawcy jest jednoznaczne...mam zdecydować w danej chwili.

    Pytanie:
    Czy i jakie przepisy regulują kwestię "czasu do namysłu" w takiej sytuacji?
    Czy zgodne z prawem jest takie działanie, wymuszanie decyzji...stwarzenie
    presji nie dając możliwości zastanowienia na spokojnie?