  • 21. Data: 2004-06-09 19:10:15
    Temat: Re: KPC ART 416 -prosze o pomoc w interpretacji
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Poszperalam troche i rzeczywiscie w jednym komentarzu do kpc znalazlam
    taka
    > opinie, ze orzeczeniem prawomocnym wydanym na skutek skargi o wznowienie w
    > rozumieniu art. 416 kpc nie jest postanowienie o odrzuceniu tejze skargi
    (a co
    > za tym idzie nie stoi na przeszkodzie kolejnemu zadaniu wznowienia post.).

    Uffff ....
    Poparte jest to moze jakims konkretnym wyrokiem?
    Moge prosic o namiar?

    Jakie te nasze prawo jest chore .....
    Mam jeszcze prosbe zagladajcie czasem do moich pytan .... wiem ze czasem
    pisze niejasno ale niestety jestem w sprawach prawa laikiem a problem mam
    spory :-(

    TB

  • 22. Data: 2004-06-10 11:45:54
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Uffff ....
    > Poparte jest to moze jakims konkretnym wyrokiem?
    > Moge prosic o namiar?

    Nie mam namiaru, zreszta nie wydaje mi sie aby bylo to konieczne bo jest to
    konstrukcja teoretyczna... i w sumie po wczytaniu sie w ten przepis z samej
    jego wykladni literalnej wyplywa taki wniosek. Proponuje jeszcze raz
    przeczytac mojego posta z 9 Vi z godz. 16.00

    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2004-06-10 11:51:40
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

  • 24. Data: 2004-06-10 18:03:21
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "M" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Powszechnie przyjmowane w doktrynie. Polecam jakikolwiek komentarz do
    k.p.c.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > NoMAD

    Ma rację odrzucenie skargi nie jest rozstrzygnięciem merytorycznym.

    --
    JOHNSON :)