  • Data: 2003-04-19 23:16:44
    Temat: Re: KARA oślepienia
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b7sh90$fuo$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Życzę mniej emocjonalnego podejścia do sprawy przestępstw,
    > a bardziej merytorycznego.

    Niestety zycie mnie bardzo srogo pokarało kontaktami z takimi właśnie
    bandytami. Jeżeli pół swojego życia pracujesz nad czymś co jest Ci niszczone
    lub kradzione w jedna noc to przez długi czas nie umaiłbys podejść z
    rozsądkiem do tematu. Bardzo krytyczne opinie nie dziwią mnie i może dadzą
    do myślenia

    Przeczytałem uważnie wszystkie posty i nikt jednak nie zauważył że napisałem
    iż nie chcę wprowadzać takich metod a zauważyłem że należy zwiększyć
    nieuchronność kary a nie jej srogi wymiar

    Pozdr

    Icek