  • 1. Data: 2003-04-18 23:35:01
    Temat: KARA oślepienia
    Od: o...@t...pl

    Dlaczego z kodeksów wycofano
    karę oślepienia ?

    zamiast dorzywocia, kary śmierci?

    W ten sposób nie skazywanoby społeczeństwa (również ofiar przestępstw) na
    długotrwałe łożenie pieniędzy (przez podatki) na żarcie, wyrko, rozrywki
    złoczyńców. A oni nie byli by już groźni.

    A kara banicji ?

    Wrzucenie deliwkenta do morza w pontonie poza wodami terytorialnymi

    Może przydałaby się obywatelska incjatywa ustawodawcza ?

  • 2. Data: 2003-04-19 08:48:11
    Temat: Re: KARA oślepienia
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik <o...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego z kodeksów wycofano
    > karę oślepienia ?
    >
    > zamiast dorzywocia, kary śmierci?
    dobre dobre. Sądze że przy dzisiejszym postępie techniki za kilka lat będzie
    można sobie dorobić oczy eklektroniczne ale pomysł genialny. Taki bandyta
    nigdy już by nikogo nie skrzywdził przynajmniej nie celowo. bajer

    Pozdr
    MI

    PS MNie zawsze zastanawiało czemu złodziejom nie ucianają dłoni. To też
    genialny pomysł.

  • 3. Data: 2003-04-19 10:30:32
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <b7r2nl$t6b$1@nemesis.news.tpi.pl> Michał Ickiewicz napisał(a):
    > PS MNie zawsze zastanawiało czemu złodziejom nie ucianają dłoni. To też
    > genialny pomysł.
    a mnie dlaczego nie kastrowano takich jak Twoj (i przedpiszcy) starych.
    pozdrawiam Andrzej

  • 4. Data: 2003-04-19 10:43:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości

    > PS MNie zawsze zastanawiało czemu złodziejom nie ucianają dłoni. To też
    > genialny pomysł.

    Bez jednej ręki zostałby jednorękim bandytom ;))

    Leszek

  • 5. Data: 2003-04-19 10:46:06
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Michał napisał:
    > PS MNie zawsze zastanawiało czemu złodziejom nie ucianają dłoni. To też
    > genialny pomysł.

    może dlatego, że wtedy wszyscy ludzie bez dłoni (mogli stracić np w
    wypadku - wiesz ilu jest takich ludzi? sporo) traktowani by byli od razu
    jako złodzieje

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2003-04-19 10:50:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na wszystkie te pytania jest jedna odpowiedź. Bo system opieki społecznej
    nie wytrzymałby tylu inwalidów. ;-))

  • 7. Data: 2003-04-19 11:38:58
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Sat, 19 Apr 2003 10:48:11 +0200, "Michał Ickiewicz"
    wrote:

    >PS MNie zawsze zastanawiało czemu złodziejom nie ucianają dłoni. To też
    >genialny pomysł.

    Taaaa... a gwalcicielom..... :)
    Albo jesli by za pomowienia ucinali, to Lepper juz dawno by zamilk
    (albo tylko transparentami agitowal) ;)
    GM

  • 8. Data: 2003-04-19 20:11:30
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Na wszystkie te pytania jest jedna odpowiedź. Bo system opieki społecznej
    > nie wytrzymałby tylu inwalidów. ;-))

    No nie wiem - gdyby uwzględnić oszczędności na kosztach
    utrzymania bandziorów w więzieniach to może nawet okazałoby się,
    że finansowo wychodzi się na tym na plus ;-))

    Pix

  • 9. Data: 2003-04-19 22:06:11
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    > dobre dobre. Sądze że przy dzisiejszym postępie techniki za kilka lat będzie
    > można sobie dorobić oczy eklektroniczne ale pomysł genialny. Taki bandyta
    > nigdy już by nikogo nie skrzywdził przynajmniej nie celowo. bajer

    Faktycznie "genialny" pomysł. Gratuluje znajomości tematu przestępczości
    i genezy przestępców.

    > PS MNie zawsze zastanawiało czemu złodziejom nie ucianają dłoni. To też
    > genialny pomysł.

    Ok, a co później ? Rozumiem ze nie będą mogli kraść, ok.
    Tylko ze w ten sposób zapewniamy sobie osobę kaleka,
    która wg norm współczesnych spolecznstw trzeba utrzymać
    kosztem reszty społeczeństwa.

    Pozdrawiam, Tomek

    PS
    Życzę mniej emocjonalnego podejścia do sprawy przestępstw,
    a bardziej merytorycznego.

  • 10. Data: 2003-04-19 23:16:44
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Życzę mniej emocjonalnego podejścia do sprawy przestępstw,
    > a bardziej merytorycznego.

    Niestety zycie mnie bardzo srogo pokarało kontaktami z takimi właśnie
    bandytami. Jeżeli pół swojego życia pracujesz nad czymś co jest Ci niszczone
    lub kradzione w jedna noc to przez długi czas nie umaiłbys podejść z
    rozsądkiem do tematu. Bardzo krytyczne opinie nie dziwią mnie i może dadzą
    do myślenia

    Przeczytałem uważnie wszystkie posty i nikt jednak nie zauważył że napisałem
    iż nie chcę wprowadzać takich metod a zauważyłem że należy zwiększyć
    nieuchronność kary a nie jej srogi wymiar

    Pozdr

    Icek