  • Data: 2003-04-21 23:06:59
    Temat: Re: KARA oślepienia
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b7utmc$cqd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    wniosek jest jeden: każdy bandyta (wg definicji z poprzenich maili ;) )
    pownien naprawić szkodę po tym jak każdy z nich zostanie złapany. W moim
    przypadku jak policja przyjechała na miejsce zdarzenia wielkiego włamania to
    tylko usłuszałem że za miesiac mam się zgłosić po kwot bo oniu już wiedza że
    umożą

    poddaję jeszcze jeden aspekt pod dyskusję: a co z karą np. miesiąc pracy w
    kamieniołomach? ;) Wg mnie to jest dobra kara, mozna skazanych trzymać z
    dala od siebie - pomijamy efekt demoralizacji, bandyta taki zapracuje na
    siebie ;) a do tego jeszcze zrobi cos dobrego

    Pozdr

    MI