eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJuszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;) › Re: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
  • Data: 2020-01-20 09:01:30
    Temat: Re: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-19 o 23:50, m...@g...com pisze:

    > No to chociażby podpisy można zbadać. Przedzwonić do ludzi czy
    > faktycznie się podpisywali. Wiesz, jednak fałszerze od czasu do czasu
    > wpadają;)
    > ---
    > Ale w tej sprawie nie o falszerstwo idzie.
    > Kasta chce POznac i dokonac POmsty na lamiKastowych
    > co wsparli tajnie nie tch co trzeba do KRSu...

    Patrząc z boku mam wrażenie, że w kastach doskonale wiedzą
    kto poparł kogo a kto nie. Zatem poznawanie nie ma tu nic do rzeczy.
    Sądzę, że gdyby te listy były, to nie było by problemu z ich publikowaniem.
    Problem jest raczej w tym, że nie ma tych list i władza potrzebuje
    czasu, żeby ten problem rozwiązać albo robią normalnie jak to PIS -
    pojątrzymy trochę,
    niech się opozycja gotuje.