eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJan Józef Grzyb (znany także jak W. Frasyniuk) prześladowany przez policję RP3 prawomocnie niewinny › Re: Jan Józef Grzyb (znany także jak W. Frasyniuk) prześladowany przez policję RP3 prawomocnie niewinny
  • Data: 2019-01-09 06:51:42
    Temat: Re: Jan Józef Grzyb (znany także jak W. Frasyniuk) prześladowany przez policję RP3 prawomocnie niewinny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba będzie jakos ustalic, który to.

    A kto ustala?

    > Jakaś szansa jest bo tego typu
    > szamotaniny sa ostatnio medialne.

    No - prokuratura takich co im kulsony ksywkę "reporter" nadali ściga. A
    za imienną pochwałę dobrej służby aspiranta Sawery (kolejne nazwisko
    warte zapamiętania) jojo groził posłowi i zapowiedział że cały
    departament prawny pracuje nad konsekwencjami dla posła - chyba nic nie
    znaleźli;)

    > Pewnie ma nawet napisane coś na ubraniu.

    Owszem - "Policja". Jeśli ci chodzi o imienniki to nie mają - w szyku
    zwartym nie muszą, a poza, przy okazji "obsługi" protestów nie zdejmują.
    OIDP Robert tłumaczył (jak zwykle po swojemu) - "umundurowanie składa
    się z oznaczenia identyfikacji imiennej" oznacza, że wolno nosić
    imienniki. Obowiązku według Roberta nie ma.

    > Heheh :) Ale powodzenia.

    No zobaczymy, ale na wiele nie liczę, bardziej traktuję to jako rozwój
    osobisty i ostateczne potwierdzenie, że państwo obecnie okupantem i nie
    należy mieć żadnych rozsterek moralnych w zakresie stosunków
    państwo-obywatel. BTW - peołnomocnik pozwanego twierdzi, że powoływanie
    się na konstytucje przez obtywatela jest bezprawne i przestrzega sąd
    przed uleganiem takim pomysłom. Pozwanym jest instytucja państwowa,
    oczywiście zeformowana przez pisiorów.

    Shrek