  • 231. Data: 2004-11-28 19:40:53
    Temat: Re: Jakie wyroki w kraju sprawiedliwosci
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:coc65q$8ie$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej oraz innych
    > państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do których dostęp do broni
    > i amunicji regulują odrębne przepisy,
    >
    > Czyli przepisy tej ustawy nie dotycza ww. sluzb.
    > Uzycie i postepowanie z broni przez te sluzby reguluja inne przepisy.
    > Czy JESLI TY NIE JESTES FUNKCJONARIUSZEM JEDNEJ Z WW SLUZB PRZEPISY KARNE
    > TEJ USTAWY DOTYCZA WLASNIE CIEBIE!!"
    >

    > rozmawiam z debilem.
    >
    > Przepisy nie dotycza broni i amunicji BĘDĄCEJ na wyposazeniu tych służb!

    Po piersze ja Ciebie nie obrazam
    Po durgie co ja napisalem powyzej.???
    Umiesz czytac?

    Po trzecie: te przepisy dotycza Ciebie jesli nie jestes funkcjonariuszem tych sluzb.

    Mysl.

    bogen

  • 232. Data: 2004-11-28 19:42:10
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coce2e$6t1$1@inews.gazeta.pl...

    > ~~~

    Zdecyduj sie o co Ci chodzi.

    bogen

  • 233. Data: 2004-11-28 19:45:05
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coc623$86l$1@inews.gazeta.pl...

    > "Dam sobie reke uciac, ze jedyna bronia z jakiej strzelales jest pistolet
    > na kuki z farba.
    > Dawano sie tak nie ubwawilem.
    > Pisz dalej.
    > Twoje wyszkolenie strzeleckie jest niesamowite."
    >

    > a ja dam sobie reke uciac ze jestes tym lysym debilem z sejmu co tak
    > zawsze policji broni,
    > cokolwiek gdziekolwiek zrobia.

    Jestes prostym czlowiek, ktory nie potrafi kulturalnie rozmawiac z innymi ludzimi.
    W przypadku braku argumentow zaczynasz wyzywac rozmowcow.

    bogen

  • 234. Data: 2004-11-29 10:50:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ~~~

    "Zdecyduj sie o co Ci chodzi."

    problem z mysleniem?

    P.

  • 235. Data: 2004-11-29 10:52:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "Jestes prostym czlowiek, ktory nie potrafi kulturalnie rozmawiac z innymi
    ludzimi.
    W przypadku braku argumentow zaczynasz wyzywac rozmowcow."

    tak jestem prostym czlowiekiem, cos zlego w tym?

    Jaki brak argumentow? Ja sie Pana pytalem jak jest roznica w pierwszym
    strezale,
    Pan do mnie teksty typu
    "Dam sobie reke uciac, ze jedyna bronia z jakiej strzelales jest pistolet
    na kuki z farba.
    Dawano sie tak nie ubwawilem."
    to jest argument? Jezeli Uwaza Pan ze nie mam racji prosze mi to
    udowodnic, a nie pisac
    debilizmy typu ROTFL itp.

    Dla mnie taki czloiwiek to zwykly debil i kryc tego nie bede.

    P.

  • 236. Data: 2004-11-29 11:00:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Uzycie i postepowanie z broni przez te sluzby reguluja inne przepisy.
    > Czy JESLI TY NIE JESTES FUNKCJONARIUSZEM JEDNEJ Z WW SLUZB PRZEPISY

    ja komentowalem art. a nie Pana komentarz, poniewaz Pana komentarz jest
    błędny.

> [...]
    > Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej "

    czytamy ze przepisy nie dotycza broni i amunicji będących na wyposazeniu :

    Rzeczypospolitej Polskiej, Policji, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    > Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Służby Więziennej

    ORAZ
    " oraz

    oraz <<spójnik łączący człony szeregu składniowego, zwykle współrzędne
    części zdania; a także, i>>
    Wystąpili soliści zagraniczni oraz artyści scen warszawskich."

    tak więc.
    przepisy również nie dotycza:

    "innych
    > państwowych formacji uzbrojonych, w odniesieniu do których dostęp do
    broni
    > i amunicji regulują odrębne przepisy,"

    Mnie nie interesuje o co chodzilo osobie ktora tworzyla powyzsze zdanie
    tylko to co te zdanie
    oznacza. Wiec takie tlumaczenie:

    sobie prosze darowac.

    P.

  • 237. Data: 2004-11-29 18:36:41
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coev23$1bv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >

    > tak jestem prostym czlowiekiem, cos zlego w tym?
    >
    > Jaki brak argumentow? Ja sie Pana pytalem jak jest roznica w pierwszym

    Strzelales kiedys z pistoletu?

    bogen

  • 238. Data: 2004-11-29 18:37:32
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    pl> napisał w wiadomości news:coevfp$3dk$1@inews.gazeta.pl...

    > "Po durgie co ja napisalem powyzej.???
    > Umiesz czytac?"

    Ok.
    Zacytuj mi prosze tekst ustawy o ktorym mowimy.

    bogen

  • 239. Data: 2004-11-29 19:57:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jaki brak argumentow? Ja sie Pana pytalem jak jest roznica w pierwszym
    > strezale,

    >Strzelales kiedys z pistoletu?

    prosze odpowiedziec na m,oje pytanie. Czym sie rozni pierwszy strzal,
    zalozenie ze to wierna replika, waga i celownik taki sam.

    P.

  • 240. Data: 2004-11-29 19:58:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Ok.
    >Zacytuj mi prosze tekst ustawy o ktorym mowimy.

    przeciez na poczatku postu Pan sam go zacytowal :-)

    P.