  • 11. Data: 2024-02-13 21:45:16
    Temat: Re: Jaka jest różnica PRAWNA miedzy antysemityzmem a anty-rusizmem? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek <j...@...pl> pisze:

    > "Syjoniści" mieszkają na Syjonie od jakichś 3 tysięcy lat. Tyle że
    > dopiero ostatnio się zawzięli i postanowili sobie zrobić
    > państwo. Wcale im się nie dziwię, zważywszy zaszłości 20-wieczne. I
    > tak wykazali się cierpliwością, bo czekali z tym jakieś 2000 lat :)

    <ironia> Jak to miło się dowiedzieć ile indianie ameykańscy mają
    tysiącleci na "wypierdolenie inwazyjnych białasów" z Ziemi Przez
    Wielkiego Ducha Obiecanej. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2024-02-13 22:08:41
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > dynamitem wysadzali się w ruskich kinach, restauracjach, porywali
    > ruskich dla okupu, a z ruskich porwanych kobiet robili niewolnice

    Z czego rozgrzesza (także wstecznie) Niemcy wrzucenie grantów do
    kawiarni Nur für Deutsche w Warszawie oraz (pojedyncze) zamachy (AK?) na
    dworce kolejowe w Niemczech? Według standardów na dziś to były zamachy
    terrorystyczne, nieprawdaż?

    Nawet jak kupić twoją argumentacje to ni złamanego wuja nie daje
    Izraelowi czeku in blanco i prawa do równania w dół do Hamasu
    _bez konsekwencji_ . Hamas jest *już* na liście organizacji
    terrorystycznych a Izrael nie, nieprawdaż?

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Emiliano_Zapata

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2024-02-13 22:38:27
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 13.02.2024 o 21:45, A. Filip pisze:

    > <ironia> Jak to miło się dowiedzieć ile indianie ameykańscy mają
    > tysiącleci na "wypierdolenie inwazyjnych białasów" z Ziemi Przez
    > Wielkiego Ducha Obiecanej. </ironia>

    A tak coś na temat byś powiedział? Zresztą, nieciekawym :)

  • 14. Data: 2024-02-13 23:08:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.02.2024 o 20:57, Jacek pisze:

> [...]
    > im się nie dziwię, zważywszy zaszłości 20-wieczne. I tak wykazali się
    > cierpliwością, bo czekali z tym jakieś 2000 lat  :)

    Czyli w sumie nic się nie stało, że Hitler postanowił wyczyścić rdzennie
    germańskie ziemie z tychże "Syjonistów"? :D

  • 15. Data: 2024-02-14 01:03:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-13, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > za wyjątkiem idiotów którym "inteligencji" starczy tylko na podwójną
    > moralność Kalego. Jak nie może być lepiej to niech choć będzie śmieszniej.

    Zacznijmy od tego, że ewentualne sankcje na Izrael i rzeczywiste sankcje
    na ruskich, to nie jest ani antysemityzm ani jakiś antyrusizm. To czego
    własciewie dotyczy pytanie?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2024-02-14 02:04:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Zacznijmy od tego, że ewentualne sankcje na Izrael i rzeczywiste sankcje
    > na ruskich, to nie jest ani antysemityzm ani jakiś antyrusizm. To czego
    > własciewie dotyczy pytanie?

    A to ty jeszcze nie spotkałeś "interpretacji" że anty-Izraelizm jest
    formą (skrywanego?) antysemityzmu? Ja widziałem więcej niż raz.
    Wiec jak jasno wyrazisz że ty tej "interpretacji" nie podzielasz
    (jako reguły) to nasza dyskusja będzie biciem piany o
    drugorzędne detale.

    Ja zbyt często odnoszę wrażenie że definicja że antysemita to ktoś kogo
    Żydzi nie lubią może być zbyt często być zbyt trafna. <ironia>
    Antysemityzm wyssany z mlekiem matki nie nabiera głębszego sensu
    z tą definicją? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2024-02-14 02:47:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-02-14, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > Żydzi nie lubią może być zbyt często być zbyt trafna. <ironia>
    > Antysemityzm wyssany z mlekiem matki nie nabiera głębszego sensu

    No ale my jestesmy na pl.soc.prawo co nas do czegoś powinno zobowiązywać :)
    Poza tym to tez nie jest antyizraelizm.

    Antyizraelizm to byłaby dyskryminacja ze wzgledu na sam fakt bycia
    obywatelem izraela (bez żadnych innych warunków). Tu byłaby
    dyskryminacja ze względu na to co Izrael robi, a nie sam fakt bycia
    Izraelem.

    Ludziom się już zwyczajnie ebie. Winę za to ponoszą w dużej mierze ci,
    którzy jadą na nosnych hasłach rasistowskich czy ksenofobicznych dla
    własnych korzyści.

    Jak mi się nie podoba. że Żyd kopci Chanukową świecą w wąskim
    przedpokoju bo mi brudzi ściany, i zabronię temu Żydowi to robić, to to
    nie jest żaden antsemityzm. Antysemitzm byłby wtedy, gdybym zabronił bo
    kopcący jest Żydem.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2024-02-14 06:07:37
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 13.02.2024 o 21:40, A. Filip pisze:

    > <advocatus-diaboli> Czyż Rosja nie podjęła kroków w celu "zapobieżenia
    > ludobójstwu" niczym NATO w Serbii? Czy USA jak się okazało że
    > (oficjalny) powód podboju Iraku "nie znajduje potwierdzenia" to
    > przywróciło stan sprzed "wtargnięcia" czy zostawiło u władzy swoich
    > Irakijczyków? </advocatus-diaboli>
    >
    > Czyli czym się ma różnić napaść Rosji na Ukrainę od napaści USA na Irak
    > poza _bezpośrednią_ aneksją zamiast "zainstalowania swoich"?
    > Dla mnie _bezpośrednia_ aneksja zamiast baz wojskowych jak USA w Kosowie
    > wydaje się być jedyną naprawdę znaczącą różnicą. Ktoś coś dorzuci?

    Krótkie uzupełnienie:

    Kto napadł na USA, że oni ciągle prowadzą wojny?

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 19. Data: 2024-02-14 06:40:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.02.2024 o 23:08, nadir pisze:

    > Czyli w sumie nic się nie stało, że Hitler postanowił wyczyścić rdzennie
    > germańskie ziemie z tychże "Syjonistów"? :D

    W sumie to się stało. Wychodzi na to że "syjoniści" są niepokojąco
    podobni do adolfa i jego bandy. Przed wojną też było mnóstwo idiotów co
    twierdzili że to Polacy są winni bo się z tym korytarzem wygłupiają
    zamiast oddać i po problemie. Teraz też obserwujemy iditów co za każdym
    razem mówią że Paletyńczycy powinni oddać kolejny kawałek Palestyny i
    będzie ok.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-02-14 06:49:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ludziom się już zwyczajnie ebie.

    To nie ludziom się samym z siebie jebie...

    > Winę za to ponoszą w dużej mierze ci,
    > którzy jadą na nosnych hasłach rasistowskich czy ksenofobicznych dla
    > własnych korzyści.

    NIe. Winę za to ponoszą walczący ze wszelkimi "-izmami" do tego stopnia
    że staje się to celem ich egzystancji i widzą te izmy wszędzie. Pytanie
    tylko czy "sukcesy" odnoszą przypadkiem czy ktoś lub coś temu pomaga bo
    jest to z jakiegoś powodu wygodne.

    W przypadku Izreala sprawa jest akurat prosta - prowadzą oni aktywną
    politykę historyczną (zresztą bardzo skutecznie) i "antysemityzmy"
    wszelakie są im niezbędne, zarówno na rynek wewnętrzny jak i zewnętrzny.
    Co zresztą powoduje że nawet "antysemitów" nie muszą nawet tworzyć -
    wystarczy nazwać tych co twierdzą że Polacy nie są sprawcami holokaustu
    albo tych co im się ludobójstwo w gazie nie podoba i już.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!