  • 11. Data: 2003-09-16 05:56:12
    Temat: Re: Jak zwolnić pracownika?
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    mec.Michał wrote:

    > Wypowiedz jej normalnie i napisz w uzasadnieniu - utrata zaufania.

    Lub że nie wypełnia należycie obowiązków związanych z obsługą klienta. Że
    nie jest sympatyczna i otwarta na ich potrzeby.

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 12. Data: 2003-09-16 06:21:16
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > plusz rzecze:
    >
    > W tym kraju ludzi już zupełnie pogięło.

    chyba niektórych pracodawców ...

    nie za bardzo rozumiem, dlaczego nie chcą po prostu zwolnić człowieka z
    podaniem uczciwego powodu i normalnym terminem wypowiedzenia, tylko straszą
    zwolnieniem dyscyplinarnym i poprzez szantaż wymuszają napisanie
    wypowiedzenia

    czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jaka jest różnica ?

    skoro pracodawca postępuje nieuczciwie i z dnia na dzień stosuje takie
    metody to jak inaczej można go traktować ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 13. Data: 2003-09-16 11:14:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Maria Ossowska wrote:

> [...]
    >+ Lub że nie wypełnia należycie obowiązków związanych z obsługą klienta. Że
    >+ nie jest sympatyczna i otwarta na ich potrzeby.

    Zdaje się że wtedy rozwiązuje się worek: "a cały czas było
    dobrze ? Pracodawca uwag nie zgłaszał ? Prosimy listę
    kar dyscyplinarnych zastosowanych w ostanim roku..."

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2003-09-16 11:19:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, plusz wrote:

    >+ Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości
    [...]
    >+ > W tym kraju ludzi już zupełnie pogięło.
    >+
    >+ chyba niektórych pracodawców ...

    ...pewnie też...

    >+ nie za bardzo rozumiem, dlaczego nie chcą po prostu zwolnić człowieka
    >+ z podaniem uczciwego powodu i normalnym terminem wypowiedzenia,

    ...bo z powodu "prawa jakie mamy" jest to często "niebezpieczne":
    grozi nieskutecznością zwolnienia ! Tym że takie przepisy
    odnoszą skutek odwrotny (każdy się pięć razy zastanowi,
    nim kogoś zatrudni) nikt się nie przejmuje.

    >+ tylko straszą zwolnieniem dyscyplinarnym i poprzez
    >+ szantaż wymuszają napisanie wypowiedzenia

    IMHO - j.w.

    >+ czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić jaka jest różnica ?

    Podpisany "papier" jest "dowodem".
    Wypowiedzenie ze strony pracodawcy nie jest dowodem niczego
    ze strony pracownika - może się odwoływać, w międzyczasie
    zajść w ciążę ;) itp. i przeciągać sprawę w nieskończoność,
    przynajmniej *czasami*. Więc w myśl zasady "a co będę sobie
    głowę zawracał" pracownik obrywa za pomysły Sejmu :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2003-09-17 15:39:34
    Od: ela<m...@p...onet.pl>

    Pracodawca może postąpić tak , jak to miało miejsce w moim
    przypadku .Poprostu zastosować mobbing i zlikwidować
    stanowisko.Prawo w kwestii mobbingu jest w "powijakach".Organizacje
    antymobbingowe ? Wolontariat !!! Człowiek ,który ma problemy
    z "babą" , która "stoi jak dupa " nie jest osamotniony.Takich
    kapitalistów ,w białych skarpetkach spotykach się nader często. To jest
    przerażający obraz polskiego biznesmena i jednocześnie
    prawa !!!!!!!! !! Autorowi , "służę" radami .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2003-09-18 09:03:45
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    > a przeciez nie napisze jej ze ją zwalniam bo generalnie rzecz ujmujac:
    > stracila zainteresowanie
    > obsługa klienta, i po prostu stoi jak taka "dupa" zamiast podejsc do
    > klienta, zapytac, czego sobie zyczy, no po prostu aktywnie przyczyniac sie
    > do wzrostu sprzedazy w moim sklepie.

    Napisac w rozwiązaniu umowy: niewykonywanie poleceń przełożonego. Bo skoro
    zwracałeś uwagę na to,aby robiła co do niej należy...to wydaje mi się to
    najbardziej adekwatne, poza tym widzialam takie rozwiazania umowy.

  • 18. Data: 2003-09-18 12:02:11
    Od: <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mała" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisac w rozwiązaniu umowy: niewykonywanie poleceń przełożonego. Bo skoro
    > zwracałeś uwagę na to,aby robiła co do niej należy...to wydaje mi się to
    > najbardziej adekwatne, poza tym widzialam takie rozwiazania umowy.

    To ci pracownik powie ze zadnych uwag nie slyszal i ze masz mu pokazać czy
    dostal coś na piśmie