  • 1. Data: 2003-09-15 19:39:34
    Temat: Pyatnko o groźby karalne przez sms
    Od: Dorota <p...@c...pl>

    Wiem, że było pytanko i prośba o przypmnienie w którym miesiącu.
    Będzie miłatwiej przeszukiwac archiwum (potęzne). Ktoś mnie poprosił. Na
    numer dziwczynki 14-letniej przychodziły esemesy z groźbami, szantażem.
    przeklenstwami. esemesy s zazchowane, mało tego jest nuemr telefonu z
    którego były nadane. Pytanie czy jest metoda aby dojść kto to robił.
    Teksty esemesów kwalifikują się pod groźbę karalną. Czy pismo do
    operatora (w tym wypadku Idea - esemesy pochodziły z telefonu tegoż
    operatora) coś da. Czy ktoś ma doświadczenia, wie może pomóc????
    --
    Pozdrawiam - Dorota
    GG 2245542

  • 2. Data: 2003-09-15 19:51:35
    Temat: Re: Pyatnko o groźby karalne przez sms
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Dorota" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Czy pismo do
    > operatora (w tym wypadku Idea - esemesy pochodziły z telefonu tegoż
    > operatora)

    Generalnie jak się wyświetla numer telefonu w takiej sytuacji to na 99% jest
    to pre-paid czyli w tym wypadku POP - a na nie jak wiesz nie podpisuje się
    umów, więc idea Ci nie poda własciciela. Zresztą nawet gdyby to byl telefon
    abonamentowy to tez by Ci nie podała jako osobie prywatnej. A już na pewno
    nie kiwnie palcem gdy zadzwonisz do nich mówiac o groźbach smsowych.

    Mozesz zmienić numer telefonu dziecka i uczulić je aby nie rozdawało go na
    prawo i lewo np na czatach internetowych. To będzie znacznie prostsze i
    skuteczniejsze:-)

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-09-15 19:58:36
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    Dorota raczył napisać:

    http://groups.google.pl/groups?q=g:thl2920826468d&dq
    =&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&newwindow=1&selm=bh0k
    vk%245a0%241%40sklad.atcom.net.pl

    mam nadzieję, że to nie na prośbę tego palanta to robisz...
    RW

  • 4. Data: 2003-09-15 20:50:00
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny RobertW i...@S...pl wiadomości
    bk55mj$8da$...@n...onet.pl powiedział, że:

    > mam nadzieję, że to nie na prośbę tego palanta to robisz...

    Palantowi i tak już nic nie pomoże ;-)

    --
    Olgierd

    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała"
    - okrzyk bojowy antyglobalistów, Seattle 1999 - Cancun 2003

  • 5. Data: 2003-09-15 22:02:36
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Dorota" kemenangan <15 wrz 2003> menyalin :

    > Pytanie czy jest metoda aby dojść kto to robił.

    Jest, zadzwon tam z jakiegos automatu, przedstaw sie jako ktos majacy jakas sprawe do
    kogos takiego a
    takiego, oczywiscie ta osoba Ci odpowie, ze to nie ona, wiec mozesz sie zapytac
    podczas rozmowy z "kim
    przyjemnosc" i jest szansa, ze CI powie. Oczywiscie, lepiej by bylo sie pokusic o
    jakas wieksza finezje tak
    zebys mogl uzyskac wiecej informacji, ale scenariusz juz zostawiam Tobie. Jak
    bedziesz pomyslowy to
    uzyskasz wiecej danych niz od operatora.

    --
    huski
    h...@i...pl