  • 1. Data: 2003-11-03 06:28:36
    Temat: Jak zrobic donos do US aby sie udal ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Witam
    W jaki sposob napisac i na kogo skierowac donos (nawet nie anonimowy) do
    Urzedu skarbowego, aby nie 'zginal' po drodze i mial szanse rozpatrzenia i
    zbadania ? Jakas komorka ? Konkretna osoba ?

    Fantom

  • 2. Data: 2003-11-03 06:36:32
    Temat: Re: Jak zrobic donos do US aby sie udal ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:bo4sk3$c9s$1@nemesis.news.tpi.pl

    > W jaki sposob napisac i na kogo skierowac donos (nawet nie anonimowy) do
    > Urzedu skarbowego, aby nie 'zginal' po drodze i mial szanse
    > rozpatrzenia i zbadania ? Jakas komorka ? Konkretna osoba ?

    Wszelkie pisma do wszelkich urzędów, nawet te wstrętne
    donosy, pisze się w dwóch egzemplarzach i zdaje się na
    dziennik za pokwitowaniem na kopii.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 3. Data: 2003-11-03 10:53:40
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > W jaki sposob napisac i na kogo skierowac donos

    Na mnie !!

    Leszek

  • 4. Data: 2003-11-03 17:16:29
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-11-03 11:53 Leszek napisał(a):

    >Na mnie !!

    Może zastanów się jeszcze?...
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 5. Data: 2003-11-03 17:36:35
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

> [...]
    > Urzedu skarbowego, aby nie 'zginal' po drodze i mial szanse rozpatrzenia i
    > zbadania ? Jakas komorka ? Konkretna osoba ?

    Kombinuj sobie sam donosicielu!!
    może na będzie na
    pl.soc.donosiciele :-)

  • 6. Data: 2003-11-03 23:04:57
    Temat: Odp: Jak zrobic donos do US aby sie udal ?
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    mam odruch wymiotny jak czytam takich.
    ormo i inne g...o
    jak już chcesz donosić to sie podpisz że to ty a nie jak jakis gnój..
    a jak już to zrobisz to nie dziw sie później że ktos zupełnie anonimowo
    obije ci gębę.
    brrr.

    Użytkownik Fantom <s...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo4sk3$c9s$...@n...news.tpi.pl...

  • 7. Data: 2003-11-04 09:30:17
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > jak już chcesz donosić to sie podpisz że to ty a nie jak jakis gnój..
    > a jak już to zrobisz to nie dziw sie później że ktos zupełnie anonimowo

    A ja mam odruch wymiotny jak widze takiego co nie przeczyta poprzedniego
    posta tylko sie wypowiada. Chyba napsialem ze NIE ANONIMOWY !!

    Fantom

  • 8. Data: 2003-11-04 15:08:14
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    przykre ale nikt cię tu nie lubi
    zastanów się nad tym dlaczego ?
    nie odpisuj nie będę tu juz zaglądał

    Użytkownik Fantom <s...@u...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bo7sce$148$...@a...news.tpi.pl...

  • 9. Data: 2003-11-05 06:45:01
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > przykre ale nikt cię tu nie lubi
    Nie jestes za madry ? Nie wypowiadaj sie za innych - nie jestes ich Bogiem i
    szefem.

    > zastanów się nad tym dlaczego ?
    Nie mam pojecia.

    > nie odpisuj nie będę tu juz zaglądał
    EOT

    Fantom

  • 10. Data: 2003-11-05 07:27:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie jestes za madry ?

    Zajrzyj do wątku "Wyprzedzanie w korku" i wszystko jasne.
    To jakiś "przelotny" głupek :)

    Leszek
    P.S Co nie zmienia faktu że wszelakimi donosami się brzydzę.