  • 1. Data: 2004-05-20 10:51:12
    Temat: Jak znalesc firme?
    Od: "Piotr K." <d...@2...pl>

    Szukam pewnej firmy.
    Mam nazwe i stary adres.
    Z tego co wiem, to firmy od 3 lat nie ma juz pod tym adresem.
    Dzownilem do TP o numer telefonu, ale mają nieaktulany.

    Czy jakiś urząd np. skarbowy, udzieli mi informacji, czy taka firma jeszcze
    wogóle istniej
    Gdzie szukać takiej informacji?

    Piotr K.

  • 2. Data: 2004-05-20 11:25:49
    Temat: Re: Jak znalesc firme?
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr K. wrote:

    > Szukam pewnej firmy.

    A jaka to firma? Jeśli spółka to w rejestrze sądowym, jeśli działalność
    osoby fizycznej, to szukaj w ewidencji działalności gospodarczej w gminie.

    KG

  • 3. Data: 2004-05-20 13:10:39
    Od: "Piotr K." <d...@2...pl>

    > A jaka to firma? Jeśli spółka to w rejestrze sądowym, jeśli działalność
    > osoby fizycznej, to szukaj w ewidencji działalności gospodarczej w gminie.

    S.A.
    A skąd mam wiedzieć w jakim mieście i sądzie jest zarejestrowana?
    Stary adres niby z Warszawy...

    Piotr K.

  • 4. Data: 2004-05-20 17:53:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr K. wrote:
    > A skąd mam wiedzieć w jakim mieście i sądzie jest zarejestrowana?
    > Stary adres niby z Warszawy...

    Krajowy Rejestr Sądowy (o ile w nim jest) jest jeden. Znajdź na
    www.ms.gov.pl najbliższy punkt i szukaj.

    KG

  • 5. Data: 2004-05-20 18:59:40
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/20/2004 7:53 PM, kam wrote:

    > Krajowy Rejestr Sądowy (o ile w nim jest) jest jeden. Znajdź na
    > www.ms.gov.pl najbliższy punkt i szukaj.

    Polecam też trywialne grzebanie w sieci - nawet jeżeli firma nie ma
    strony, to może figurować w różnych zestawieniach z przetargów, spotkań,
    informacji prasowych; Nawet jeżeli nie ma strony, to może mieć domenę -
    można się dowiedzieć, kto jest właścicielem, czasem w sieci jest stara
    strona firmy, która sporo mówi o jej historii; na stronach zachodnich
    firm z branży może być wymieniana jako przedstawiciel - moga tam być
    różne adresy, telefony.

    Mnie udało się znależć firmę, ktróa nie figuruje nawet w książce
    telefonicznej, ale trzeba intensywnie eksploatować możliwości przeglądarki.

    Pzdr: Catbert

  • 6. Data: 2004-05-21 06:29:58
    Od: "Piotr K." <d...@2...pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mnie udało się znależć firmę, ktróa nie figuruje nawet w książce
    > telefonicznej, ale trzeba intensywnie eksploatować możliwości

    Tego już próbowałem i próbuję, ale na razie bez efektu.

    Piotr K.

  • 7. Data: 2004-05-21 14:23:04
    Od: Agrida <a...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr K. napisał:
> [...]
    > Dzownilem do TP o numer telefonu, ale mają nieaktulany.
    >
    > Czy jakiś urząd np. skarbowy, udzieli mi informacji, czy taka firma jeszcze

    Jeśli chodzi o poszukiwania firmy - fakt czy ona dalej istnieje
    najlepiej sprawszić w KRS-e lub w urzędach, które rejestrują działalnośc
    gospodarczą. Jeżeli firmy już nie ma proponuje poszukać jej włascicieli
    - bardzo często się zdarza, że prowadzą tą sama działalność pod innym
    szyldem. Mozesz również skorzystać z pomocy firm swiadczacych tego typu
    usługi.

    Aga