  • 1. Data: 2004-05-20 08:55:07
    Temat: Ochrona danych osobowych.
    Od: krzys <K...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    Jakiś czas temu zapadł w NSA wyrok dotyczący ochrony danych osobowych.
    (dotyczyło udostępniania osobom trzecim danych dłuznika). Czy ktoś z was
    wie kiedy ten wyrok ma sie uprawomocnić, i czy ktoś sie od niego
    owołał ???? będę bardzo wdzieczny za pomoc.
    krzys

  • 2. Data: 2004-05-20 11:09:59
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych.
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    krzys wrote:
> [...]
    > (dotyczyło udostępniania osobom trzecim danych dłuznika). Czy ktoś z was
    > wie kiedy ten wyrok ma sie uprawomocnić, i czy ktoś sie od niego owołał

    Z tego co wiem skarga kasacyjna miała zostać wniesiona. Jeśli tak się
    stało, to wyrok się nie uprawomocnił i czekamy na orzeczenie NSA.

    KG

  • 3. Data: 2004-05-20 12:13:12
    Od: krzys <K...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > Z tego co wiem skarga kasacyjna miała zostać wniesiona. Jeśli tak się
    > stało, to wyrok się nie uprawomocnił i czekamy na orzeczenie NSA.
    >
    > KG

    A wiesz gdzie mozna dowiedzieć się czegoś więcej ??

  • 4. Data: 2004-05-20 17:52:13
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    krzys wrote:
    > A wiesz gdzie mozna dowiedzieć się czegoś więcej ??

    pewnie www.giodo.gov.pl
    Ale jakie by nie było rozstrzygnięcie NSA, to będzie o nim głośno.

    KG