  • 1. Data: 2004-05-20 09:20:21
    Temat: skradzione zdjecia w necie
    Od: eReS <s...@n...com>

    Witajcie

    Co mozna prawnie poradzic na zlodzieja zdjec w necie?
    Kobieta ze Szkocji podprowadzila mi zdjecia ze strony i uzywa ich jako
    swoich.

    pozdrawiam
    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 2. Data: 2004-05-20 09:40:41
    Temat: Re: skradzione zdjecia w necie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    eReS wyskrobał(a):
    > Co mozna prawnie poradzic na zlodzieja zdjec w necie?
    > Kobieta ze Szkocji podprowadzila mi zdjecia ze strony i uzywa ich jako
    > swoich.

    Twoje były bo je zrobiłeś sam? Jeżeli tak to jest to naruszenie praw
    autorskich. Chociaż jak ona ze Szkocji to ja to słabo widzę :)

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-05-20 09:53:22
    Od: eReS <s...@n...com>

    > eReS wyskrobał(a):

    > Twoje były bo je zrobiłeś sam? Jeżeli tak to jest to naruszenie praw
    > autorskich. Chociaż jak ona ze Szkocji to ja to słabo widzę :)

    moje byly - sam robilem
    i dla mnie wlasnie najwiekszym problemem jest to ze ona ze Szkocji jest

    --
    -=-=-=-=-=-=-
    ** eReS **

  • 4. Data: 2004-05-20 13:06:58
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    > moje byly - sam robilem
    > i dla mnie wlasnie najwiekszym problemem jest to ze ona ze Szkocji jest

    Szkoci znani są ze skąpstwa, ale żeby żałować kasy na fotografa? To już
    przesada!

    Adam Gentler

  • 5. Data: 2004-05-20 20:05:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "eReS" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > moje byly - sam robilem
    > i dla mnie wlasnie najwiekszym problemem jest to ze ona ze Szkocji jest

    Ktoś mnie za to znienawidzi pewnie. No ale, co tam. Złóż tu w Polsce
    zawiadomienie o przestępstwie. Postępowanie z zagranicznym sprawcą, to
    rzecz strasznie skomplikowana i będzie ktoś klął. Ale możliwość taka jest.
    Najlepiej zawiadomienie złóż na piśmie w prokuraturze. Na dzienniku
    podawczym z potwierdzaniem na kopii.

    Dla swojego dobra nie próbuj dogadywać się ze sprawcą. Zanim machina
    sprawiedliwości ruszy, a w tak zawiłej sprawie podejrzewam bardzo, ale to
    bardzo zawiły start, to sprawczyni pousuwa wszystko z serwerów.