  • 1. Data: 2004-05-20 10:07:37
    Temat: Czy mozna odmowic wydania dowodu osobistego?
    Od: "wojteg" <wojteg@no_spam.pf.pl>

    jak w temacie
    jak uzasadnic odmowe wydania facetowi dowodu osobistego, przedstawil metryke
    urodzenia wystawiona na Piotra, Leslawa De, akt malzenstwa ma na Leslawa De.
    a dokumenty ktore mu skradziono ( d.o.) byly wystawione na Leslawa Piotra
    De, potwierdzenie obywatelstwa i ksiazeczke wojskowa rowniez ma na Leslawa
    De.
    Ustawa mowi ze dowod wystawia sie na podstawie aktu malzenstwa. facet
    twierdzi ze akty urzedow cywilnych sa bledne i mowi, ze nie mozna odmowic mu
    spelnienia obowiazku ustawowego ...

    WojteG

  • 2. Data: 2004-05-25 19:36:22
    Temat: Re: Czy mozna odmowic wydania dowodu osobistego?
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Thu, 20 May 2004 12:07:37 +0200, na pl.soc.prawo, wojteg napisal(a):

> [...]
    > twierdzi ze akty urzedow cywilnych sa bledne i mowi, ze nie mozna odmowic mu

    nie wydaje mi się by to pytanie -- drogi urzędniku- lub urzędniczko-
    kwalifikowało sie na grupe dyskusyjną.Skor nie wiesz to zmień pracę
    JanuszHr