  • 1. Data: 2002-08-31 16:07:26
    Temat: Jak założyć księgę delegacji w firmie?
    Od: "zygi" <w...@w...pl>

    Wiem może, że to dla niektórych z was jest banalne pytanie ale ja się
    dopiero wdrażam do pracy i na poniedziałek szef mi powiedział, że mam coś
    takiego zrobić i tak by miało ręce i nogi - chciałabym aby to było
    profesjonalne więc liczę, że jeśli ktoś taki zeszyt robił to mi podpowie co
    tam powinnam wpisać, zaznaczam, że jest to filia firmy więc ja nie będę
    rozliczała tych delegacji.
    Będę wdzięczna za sugestie bo ja nie bardzo jeszcze wiem jak to powinno
    wyglądać, dodam, że nie mam pojęcia.
    pozdrawiam
    Zuzanna

    --
    Odwiedź stronę:
    www.serwis-szachowy.prv.pl

  • 2. Data: 2002-08-31 21:04:48
    Temat: Re: Jak założyć księgę delegacji w firmie?
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zygi" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczała tych delegacji.
    > Będę wdzięczna za sugestie bo ja nie bardzo jeszcze wiem jak to powinno

    ???

    W wielu firmach już pracowałem i wiele lat, ale pierwsze słyszę o takim
    wynalazku.
    Trudno mi nawet sobie wyobrazić co tam mozna wpisac.

    Karol

  • 3. Data: 2002-08-31 21:42:12
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

> [...]
    > rozliczała tych delegacji.
    > Będę wdzięczna za sugestie bo ja nie bardzo jeszcze wiem jak to powinno

    Potem każe Ci założyć księgę korzystania z kibla.
    Ktoś cały czas twierdzi, że mamy odbiurokratyzować
    nasze życie.

    Weź dowolny zeszycik, zatytułuj go szumnie "Księga
    delagacji" i daj szefowi niech się raduje.

  • 4. Data: 2002-08-31 21:51:50
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sat, 31 Aug 2002 23:04:48 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:

    >W wielu firmach już pracowałem i wiele lat, ale pierwsze słyszę o takim
    >wynalazku.
    >Trudno mi nawet sobie wyobrazić co tam mozna wpisac.

    Eee... ja w jednej coś takiego miałem. Zwykły zeszyt w kratkę, w nim
    porobione rubryczki: l.p., numer delegacji (w stylu 1/2002), imię i
    nazwisko, miejsce delegacji, data wyjazdu, podpis.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 5. Data: 2002-09-01 12:05:19
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Eee... ja w jednej coś takiego miałem. Zwykły zeszyt w kratkę, w nim
    > porobione rubryczki: l.p., numer delegacji (w stylu 1/2002), imię i
    > nazwisko, miejsce delegacji, data wyjazdu, podpis.

    No dobra. Juz sobie wyobrazilem :-)
    Ale nijak nie moge sobie wyobrazic na co komu taka ksiega.

    Karol

  • 6. Data: 2002-09-01 15:09:37
    Od: "zygi" <w...@w...pl>

> [...]
    > nasze życie.
    >
    > Weź dowolny zeszycik, zatytułuj go szumnie "Księga
    > delagacji" i daj szefowi niech się raduje.
    Dzieki wszytkim za pomoc i opinię. Ja także nie mogę sobie wyobrazić po co
    komu taki zeszycik ale jak już mówiliście niech się szef raduje.

    dzieki i narka

  • 7. Data: 2002-09-01 16:11:22
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sun, 1 Sep 2002 14:05:19 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:

    >Ale nijak nie moge sobie wyobrazic na co komu taka ksiega.

    Ja też nie wiem. Księgowa przyniosła to się wpisywaliśmy ;-))

  • 8. Data: 2002-09-06 11:04:40
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    jerzu wrote:

    > Ja też nie wiem. Księgowa przyniosła to się wpisywaliśmy ;-))

    bo nie pamietała kolejnych numerów delegacji :-)

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu