  • 1. Data: 2002-08-31 13:57:14
    Temat: Umowa najmu pokoju w lokalu mieszkalnym
    Od: "ark" <s...@w...pl>

    Chce wynajac pokoj w swoim mieszkaniu.
    Jak mam sporzadzic dobra umowa najmu pokoju w lokalu mieszkalnym?

    Czy mogby mi Ktos podac jakis link z opracowaniem np. przykladowej umowy naj
    mu pokoju.

    Na co trzeba uwazac sporzadzajac taka umowe.

    Dzieki z gory za odpowiedz w tej sprawie

    --
    Pozdrawiam serdecznie ark

  • 2. Data: 2002-08-31 16:08:09
    Temat: Re: Umowa najmu pokoju w lokalu mieszkalnym
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    cześć!
    Zanim wynajmiesz mieszkanie zapoznaj się z ustawą o ochronie lokatorów.
    naprawdę musisz do kogoś komu chcesz wynając mieszkanie ogromne zaufanie.

    > Jak mam sporzadzic dobra umowa najmu pokoju w lokalu mieszkalnym?
    jeżeli się zdecydowałeś to:
    Kto z kim umowę zawiera
    jaki czynsz i kiedy płatny
    Na jaki czas /3 lata lub czas nieokreślony/

    I jeszcze raz przemyśl czy chcesz wynająć mieszkanie. Eksmisja prawie
    niemożliwa.

  • 3. Data: 2002-08-31 16:49:32
    Od: "ark" <s...@w...pl>

    Dzieki za odp.
    Sam mieszkam w tym mieszkaniu i chcialem podnajac pokoik znajomym, bo
    ciezkie czasy sa.
    Gdzie moge przeczytac ta ustawe o ochronie lokatorow? Rozumiem ze chodzi o
    KC? Znalazlem rowniez cos takiego (Dz.U. 2001 nr 71 poz. 733)
    pzdr ark

    Użytkownik Wojciech Drewniak <w...@i...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:akqptl$nnp$...@n...tpi.pl...