eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak założyć księgę delegacji w firmie? › Jak założyć księgę delegacji w firmie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "zygi" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak założyć księgę delegacji w firmie?
    Date: Sat, 31 Aug 2002 18:07:26 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 17
    Message-ID: <akqpha$9n3$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr163.wroclaw.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1030809962 9955 217.98.139.163 (31 Aug 2002 16:06:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Aug 2002 16:06:02 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:105637
    [ ukryj nagłówki ]

    Wiem może, że to dla niektórych z was jest banalne pytanie ale ja się
    dopiero wdrażam do pracy i na poniedziałek szef mi powiedział, że mam coś
    takiego zrobić i tak by miało ręce i nogi - chciałabym aby to było
    profesjonalne więc liczę, że jeśli ktoś taki zeszyt robił to mi podpowie co
    tam powinnam wpisać, zaznaczam, że jest to filia firmy więc ja nie będę
    rozliczała tych delegacji.
    Będę wdzięczna za sugestie bo ja nie bardzo jeszcze wiem jak to powinno
    wyglądać, dodam, że nie mam pojęcia.
    pozdrawiam
    Zuzanna


    --
    Odwiedź stronę:
    www.serwis-szachowy.prv.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1