  • 1. Data: 2002-11-26 18:21:45
    Temat: Jak zalegalizowac oprogramowanie
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Mam nastepujacy problem :-):

    Na spotkaniu dealerow wygralem w losowaniu pakiet MS OFFICE XP Pro. Pelna
    licencja, z numerkiem, podrecznikiem itd.

    Niestety nie mam na to zadnego dokumentu zakupu (przeciez to nagroda), wiec
    nie moge tego ani sprzedac, ani wprowadzic do firmy na normalnych warunkach.
    Jak mozna to zalegalizowac?

    M.Z.

  • 2. Data: 2002-11-26 23:32:16
    Temat: Re: Jak zalegalizowac oprogramowanie
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Izi wrote:
    > Mam nastepujacy problem :-):
    [..]
    > Jak mozna to zalegalizowac?

    To JEST legalne - nie musisz nic "legalizować"
    I możesz to sprzedać kiedy tylko zechcesz i za ile zechcesz.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-11-27 07:08:52
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> wrote:
    > To JEST legalne - nie musisz nic "legalizować"
    > I możesz to sprzedać kiedy tylko zechcesz i za ile zechcesz.
    Legalne jest, wiem, ale zebyc cos sprzedac na fakture (a dzis inaczej nikt
    oprogramowania nie kupi) musze do takiej faktury sprzedazy miec fakture
    zakupu - przeciez to oprogramowanie nie wzielo sie z powietrza
    (teoretycznie, moje wlasnie sie wzielo:-). Znajmi radza zeby z kims spisa
    umowe kupna-sprzedazy, taka fikcyjna, ale to bez sensu, musi byc jakies
    rozwiazanie zgodne z prawem, tylko jakie?
    M.Z.

  • 4. Data: 2002-11-27 10:01:48
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Izi wrote:
    [..]
    > musze do takiej faktury sprzedazy miec fakture zakupu

    A niby dlaczego musisz mieć? Jeśli jej nie masz to po prostu cała
    otrzymana przez Ciebie kwota za ten egzemplarz programu będzie
    Twoim zyskiem.
    Jak mniemam nie działasz na pełnej księgowości i nie masz tzw. magazynu.
    Zgadza się?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 5. Data: 2002-11-27 10:34:07
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> wrote:
> [...]
    > Twoim zyskiem.
    > Jak mniemam nie działasz na pełnej księgowości i nie masz tzw.
    Nie do konca. Jestem vatowcem, prowadze uprszczona ksiegowosc, ale mam
    magazyn.
    Biuro rachunkowe, ktore mnie obsluguje, zaproponowalo wprowadzenie tego
    dowodem wewnetrznym, tyle ze jakos dziwnie to wyjdzie, jako co, nagroda?:-)
    M.Z.

  • 6. Data: 2002-11-27 10:44:21
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Izi wrote:
    [..]
    > dowodem wewnetrznym, tyle ze jakos dziwnie to wyjdzie,
    > jako co, nagroda?:-)

    Oczywiście! Wprowadż to jako nagrodę dowodem wewnętrznym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 7. Data: 2002-11-27 12:44:54
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> wrote:

    > Oczywiście! Wprowadż to jako nagrodę dowodem wewnętrznym.
    Ok, tak chyba zrobie, dziekuje bardzo za pomoc :-)

    M.Z

  • 8. Data: 2002-11-27 22:15:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 27 Nov 2002 11:01:48 +0100), "Elita.pl"
    <b...@e...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >
    >A niby dlaczego musisz mieć? Jeśli jej nie masz to po prostu cała
    >otrzymana przez Ciebie kwota za ten egzemplarz programu będzie

    Owszem, jednak darowizna jaką otrzymnał powinna zostać opodatkowana...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert