  • 1. Data: 2002-11-26 16:21:25
    Temat: Poszukuje ustawy...
    Od: "Łukasz" <b...@o...pl>

    ... o Sluzbach zagranicznych i jeszcze cos o Ministerstwie Spraw
    Zagranicznych, niestety mam modemik i ciezko mi "lazic" i szukac. Chodz juz
    szukalem troche to nic nie znalazlem ! Jesli ktos moze mi pomodz to bede
    bardzo wdzieczny !

  • 2. Data: 2002-11-26 18:59:14
    Temat: Re: Poszukuje ustawy...
    Od: "kit" <g...@p...onet.pl>

    na www.sejm.gov.pl a dokladniej tutaj :
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    znajdziesz najwiekszy zbior aktow prawnych

    poza tym polecam
    www.lex.maxi.pl
    pozdrawiam
    Grzegorz