  • 1. Data: 2004-11-24 13:41:12
    Temat: Jak zabezpieczyc tresc dokumentu?
    Od: Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>

    Mam pewnien dokument i musze go oddac w rece tzrecie - gdzie (czy w
    ogole) moge zabezpieczyc jakos jego tresc?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Rowniez zapraszam na moja strone:
    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 2. Data: 2004-11-24 13:43:05
    Temat: Re: Jak zabezpieczyc tresc dokumentu?
    Od: --Szyszkowa-- <s...@p...gazeta.pl>

    Poke napisał(a):
    > Mam pewnien dokument i musze go oddac w rece tzrecie - gdzie (czy w
    > ogole) moge zabezpieczyc jakos jego tresc?

    Konwersja do PDF i ustawienie zabezpieczen (zakaz kopiowania, drukowania
    itp).

    http://poleska.e-wro.com/fotki/kotki/
    --------------

  • 3. Data: 2004-11-24 13:51:47
    Od: Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>

    Dnia 2004-11-24 14:43:05, --Szyszkowa-- napisał(a):

    > Konwersja do PDF i ustawienie zabezpieczen (zakaz kopiowania, drukowania
    > itp).

    :) - prawnie... prawnie... W notariusza?

    --

    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 4. Data: 2004-11-24 13:55:18
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Poke" <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>
    napisał w wiadomości news:1eteft6ubweyi.1lwxcz1do8u3b.dlg@40tude.net...

    > :) - prawnie... prawnie... W notariusza?

    no proszę, i sam sobie odpowiedziałeś :)

  • 5. Data: 2004-11-24 14:06:49
    Od: Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>

    Dnia 2004-11-24 14:55:18, Wirde napisał(a):

    > no proszę, i sam sobie odpowiedziałeś :)

    A jak to wyglada w praktyce? Ktos zna koszta?

  • 6. Data: 2004-11-24 14:11:30
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Konwersja do PDF i ustawienie zabezpieczen (zakaz kopiowania, drukowania
    > itp).

    A zakaz przepisywania z ekranu też?

    Jacek

  • 7. Data: 2004-11-24 14:22:12
    Od: "Jimi" <j...@g...pl>

    > A zakaz przepisywania z ekranu też?
    >
    > Jacek

    Nie trzeba się tak wysilać - są programy które zrzucają format PDF do np. DOC.
    Pozostaje więc notariusz, ewentualnie podpis elektroniczny :-)
    Jimi

  • 8. Data: 2004-11-24 17:24:33
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 14:22:12 +0000 (UTC), Jimi
    <j...@g...pl> napisał:

    > Nie trzeba się tak wysilać - są programy które zrzucają format PDF do
    > np. DOC.

    Owszem, o ile przy tworzeniu pliku nie zostały ustawione zakazy. No ale
    wtedy wystarczy PDF password cracker...

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 9. Data: 2004-11-24 17:44:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Poke wrote:
    > Mam pewnien dokument i musze go oddac w rece tzrecie - gdzie (czy w
    > ogole) moge zabezpieczyc jakos jego tresc?

    Zabezpieczyć przed czym? Kopiowaniem? Zmianą? Odczytaniem?

  • 10. Data: 2004-11-24 17:53:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Poke" <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>
    napisał w wiadomości news:12tqfj1kanx9e.146ufsd1xoa86$.dlg@40tude.net...

    To zależy co chcesz w tym dokumencie zabezpieczyć prawnie. Bo jak treść
    przed zmianą, to niech Ci gość podpisze jeden odpis przed odebraniem. Jak
    fakt istnienia tego tekstu w danym dniu, to albo notariusz, albo wysłanie
    tego na pocztówce (odpowiednio złożonej kartce stanowiącej sama w sobie
    kopertę pocztą (będzie odbity stempel).

    Po za tym można podpisać elektronicznie podpisem kwalifikowanym ze
    znakowaniem czasu. generalnie wiele zależy od celu.