  • 11. Data: 2004-11-24 19:49:01
    Temat: Re: Jak zabezpieczyc tresc dokumentu?
    Od: Elkate <k...@w...pl>

    Wydaje mi się, iż jedyną bezpieczną formą będzie sporządzenie dokumentu w
    formie aktu notarialnego, ale to wiąże się z opłatami. Nie wskazałeś o
    jaki dokument chodzi, więc nie mogę powiedzieć jakie będą opłaty.
    Możesz jeszcze zrobić u notariusza tzw. datę pewną, która potwierdzi, że
    czynność, o której mowa w dokumencie została dokonana w określonym czasie.
    Ta procedura jest tańsza, ok. 20 zł.
    O jaki dokument dokładnie chodzi?

  • 12. Data: 2004-11-24 20:00:40
    Od: Poke <poke{usun_to_oraz_cyfre_1_z_adresu}@poprostu1.net>

    Dnia 2004-11-24 20:49:01, Elkate napisał(a):

    > O jaki dokument dokładnie chodzi?

    Biznes plan.
    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Rowniez zapraszam na moja strone:
    http://www.grubba.kom.pl/ - kilka slow o mnie

  • 13. Data: 2004-11-24 20:01:20
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    > albo wysłanie
    > tego na pocztówce (odpowiednio złożonej kartce stanowiącej sama w sobie
    > kopertę pocztą (będzie odbity stempel).
    lepiej do siebie w kopercie, poleconym, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru -
    odbierasz polecony, NIE OTWIERASZ. Masz zwrotkę, gdy trzeba dowodzić,
    pokazuje się Sądowi kopertę - jeśli druga strona chce się powołać na to, że
    koperta była już raz otwarta i ponownie zaklejona, to niestetysz 6kc skaże
    ją na dodatkowe koszty ;)
    p.
    W,

  • 14. Data: 2004-11-24 20:07:09
    Od: Elkate <k...@w...pl>

    To powinna wystarczyć data pewna.
    On Wed, 24 Nov 2004 21:00:40 +0100, Poke

  • 15. Data: 2004-11-25 09:51:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Poke wrote:

    > Biznes plan.

    podpisac go podpisem elektronicznym
    lub np przekazać do notariatu elektronicznego
    http://www.certum.pl/pl/uslugi/notary/index.html
    *** blad ***

  • 16. Data: 2004-11-25 20:31:48
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Wed, 24 Nov 2004 14:43:05 +0100, --Szyszkowa-- napisał(a):

    > Konwersja do PDF i ustawienie zabezpieczen (zakaz kopiowania, drukowania
    > itp).

    A co to daje?
    Bo ZTCP to xpdf olewa takie zabezpieczenia. Tzn starsze wersje olewały,
    nowsze trzeba już spaczować, ale to banał jest, jednego albo dwa if'y się
    zakomentuje i już wszystko działa lepiej :)

    Maciej Olędzki