  • 1. Data: 2004-11-24 12:43:36
    Temat: Zakaz konkurencji-3 pytania
    Od: "Jarek " <c...@g...pl>

    Szef dał mi do podpisania "lojalkę". Jest to umowa o zakazie konkurencji po
    rozwiązaniu umowy o pracę lecz nie ma w niej mowy o jakimkolwiek
    odszkodowaniu. Mam w związku z tym 3 pytania:
    1.Czy taki punkt musi się obowiązkowo znależć w umowie?
    2.Czy pracodawca może uzależniać ważność umowy w zależności od sposobu
    rozwiązania umowy o pracę?
    3.Jak sobie policzyć to odszkodowanie(słyszałem że minimum 25% ale nie wiem
    czego).
    jeszcze jedno- czy po podpisaniu można zmieniać niektóre postanowienia umowy?

  • 2. Data: 2004-11-24 13:14:11
    Temat: Re: Zakaz konkurencji-3 pytania
    Od: Kasiunia <k...@w...pl>

    On Wed, 24 Nov 2004 12:43:36 +0000 (UTC), Jarek <c...@g...pl>
    wrote:

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

  • 3. Data: 2004-11-24 21:18:39
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Jarek " <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszkodowaniu. Mam w związku z tym 3 pytania:
    > 1.Czy taki punkt musi się obowiązkowo znależć w umowie?

    Tak. Bez tego umowa niewazna jest.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.