  • 1. Data: 2002-08-21 13:01:09
    Temat: Jak wycofac sprawe karna z prokuratury
    Od: "jmswaw" <j...@p...gazeta.pl>

    Sluchajcie, mam problem, a raczej moj znajomy

    On chce wycofac akt oskarzenia z prokuratury w sprawie o napasc na niego.
    Czy jest to mozliwe???

    Prosimy o szybka odpowiedz, rade!!!

    Dzieki z gory

  • 2. Data: 2002-08-21 13:12:41
    Temat: Re: Jak wycofac sprawe karna z prokuratury
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Sluchajcie, mam problem, a raczej moj znajomy
    >
    > On chce wycofac akt oskarzenia z prokuratury w sprawie o napasc na niego.
    > Czy jest to mozliwe???
    Hehe - zawarliście porozumienie ? :)

    Zaryzykujesz staly zwiazek? >>> http://link.interia.pl/f163c

  • 3. Data: 2002-08-21 13:33:40
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    jmswaw wrote:

    > Sluchajcie, mam problem, a raczej moj znajomy
    >
    > On chce wycofac akt oskarzenia z prokuratury w sprawie o napasc na niego.
> [...]

    Czy sprawa była wszczęta z urzędu czy na wniosek poszkodowanego?
    Z jakiego artykułu KK miał stawiane zarzuty podejrzany?
    kazik

  • 4. Data: 2002-08-21 13:45:43
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Jesli jest juz AO, to znaczy, ze sprawa jest juz w sadzie..., chyba ze
    miales na mysli wniosek o sciganie - o ile sie orientuje, to mozna taki
    wniosek wycofac.

    Zaryzykujesz staly zwiazek? >>> http://link.interia.pl/f163c

  • 5. Data: 2002-08-21 15:59:39
    Od: i...@p...onet.pl (Igo)

    jmswaw (j...@p...gazeta.pl) napisales:
    > Sluchajcie, mam problem, a raczej moj znajomy
    >
    > On chce wycofac akt oskarzenia z prokuratury w sprawie o napasc na niego.
    > Czy jest to mozliwe???
    >
    > Prosimy o szybka odpowiedz, rade!!!

    Sorry, ze OT. Zobaczcie na http://polityka.onet.pl i wybierzcie po lewej
    z menu rysunki Raczkowskiego. Teraz znajdzcie rysunek sprzed 5,4 albo
    trzech tygodni - czy nie jest adekwatny?

    --
    [ free.codersworld.net ] -[ Igo ]-------[ e-mail: igo[at]igo.prv.pl ]-
    [ "Za darmo w sieci" ] _____________________________________________

  • 6. Data: 2002-08-21 16:07:34
    Od: "Wojciech Drewniak" <w...@i...pl>

    Skoro to jest napaść /tak napisałeś/ to raczej na pewno jest to ścigane z
    oskarżenia publicznego, więc nawet szkoda fatygi, sprawy nie wycofa.
    WD

  • 7. Data: 2002-08-21 16:52:21
    Od: Kazik <s...@k...net.pl>

    Wojciech Drewniak wrote:

    > Skoro to jest napaść /tak napisałeś/ to raczej na pewno jest to ścigane z
    > oskarżenia publicznego, więc nawet szkoda fatygi, sprawy nie wycofa.
    > WD
    kto wie, może naruszenie nietykalnoci cielesnej? Popularne okrelenie
    czynu a kwalifikacja to dwie różne rzeczy.
    kazik

  • 8. Data: 2002-08-21 20:05:03
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "jmswaw" <j...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Sluchajcie, mam problem, a raczej moj znajomy
    >
    > On chce wycofac akt oskarzenia z prokuratury w sprawie o napasc na niego.
> [...]

    Zależy od tego, co to jest "napaść" i kto na niego
    "napadł" (np. osoba najbliższa).

  • 9. Data: 2002-08-22 08:35:04
    Od: "Buker" <n...@d...pl>

    polecam art. 12 kpk