eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak uzyskać nr aktu księgi wieczystej mając jedynie nazwisko własciciela? › Re: Jak uzyskać nr aktu księgi wieczystej mając jedynie nazwisko własciciela?
  • Data: 2005-02-03 14:19:41
    Temat: Re: Jak uzyskać nr aktu księgi wieczystej mając jedynie nazwisko własciciela?
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia wrote:

    > bo napisał
    >
    > Wciaz nie trace wiary, ze umiesz czytac. Przypomne wiec, co napisalam:
    > "Jesli masz nazwisko wlasciciela i potrafisz okreslic blizej polozenie
    > nieruchomosci (adres dzialki/lokalu czy co tam masz) to w wydziale
    > geodezji, czy starostwie powiatowym masz szanse na ustalenie numeru
    > ksiegi wieczystej"
    > _Nie napisalam, ze wystarczy samo nazwisko_! Widzisz to?
    >

    > Gosia

    Jestem pod wrazeniem Pani Malgosu..
    Ja zwykle zakladam, ze jakczegos nie wiem, to nie wiem,
    jesli jest duzo mozliwosci - pytam...

    Bo tak latwo
    zle zadac pytanie,
    zle zrozumiec pytanie,
    zle zrozumiec odpowiedz na zle zadane i zle zrozumiene pytanie...

    A poza tym przeciez jesli sie wie tylko W PRZYBLIZENIU
    gdzie jest nieruchomnosc,
    to mozna znalezc KW dzialki MOJEGO BRATA, ojca......

    Pozdrawiam pojednawczo...

    Boguslaw