  • 1. Data: 2005-02-03 13:33:51
    Temat: Jak uzyskać nr aktu księgi wieczystej mając jedynie nazwisko własciciela?
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Jest to wykonalne? Czy mozna załatwić od ręki?

  • 2. Data: 2005-02-03 13:49:08
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    PINTO wrote:

    > Jest to wykonalne? Czy mozna załatwić od ręki?

    Chyba tylko u wrozki....

    Boguslaw

  • 3. Data: 2005-02-03 14:03:31
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    PINTO napisał
    > Jest to wykonalne? Czy mozna załatwić od ręki?

    Kiedys w przyszlosci bedzie taka mozliwosc. Moze juz za ok 10 lat? Gdy
    skonczy sie komputeryzacja ksiag w calym kraju :)
    Jesli masz nazwisko wlasciciela i potrafisz okreslic blizej polozenie
    nieruchomosci (adres dzialki/lokalu czy co tam masz) to w wydziale
    geodezji, czy starostwie powiatowym masz szanse na ustalenie numeru
    ksiegi wieczystej.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 4. Data: 2005-02-03 14:06:40
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MałGosia wrote:

> [...]
    > nieruchomosci (adres dzialki/lokalu czy co tam masz) to w wydziale
    > geodezji, czy starostwie powiatowym masz szanse na ustalenie numeru

    Pani Malgosiu mila...
    a do ktorego wydzialu geodezji trzebaisc, gdy sie ma TYLKO
    nazwisko wlasciciela ?
    A jesli na liscie jakna liscie wildsteina bedzie dziesieciu
    o tym nazwisku ?

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-02-03 14:13:12
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    bo napisał

    Wciaz nie trace wiary, ze umiesz czytac. Przypomne wiec, co napisalam:
[...]
    _Nie napisalam, ze wystarczy samo nazwisko_! Widzisz to?

    Gosia

  • 6. Data: 2005-02-03 14:19:41
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MałGosia wrote:

> [...]
    > ksiegi wieczystej"
    > _Nie napisalam, ze wystarczy samo nazwisko_! Widzisz to?

    Jestem pod wrazeniem Pani Malgosu..
    Ja zwykle zakladam, ze jakczegos nie wiem, to nie wiem,
    jesli jest duzo mozliwosci - pytam...

    Bo tak latwo
    zle zadac pytanie,
    zle zrozumiec pytanie,
    zle zrozumiec odpowiedz na zle zadane i zle zrozumiene pytanie...

    A poza tym przeciez jesli sie wie tylko W PRZYBLIZENIU
    gdzie jest nieruchomnosc,
    to mozna znalezc KW dzialki MOJEGO BRATA, ojca......

    Pozdrawiam pojednawczo...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2005-02-03 19:14:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PINTO" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jest możliwe, nie wiem, czy od ręki, choć technicznie trwa kilka minut.
    Udajesz się do Wydziału Geodezji właściwego powiatu i tam dostajesz tę
    informację. Czasem są kłopoty z ustaleniem, o którą nieruchomość chodzi, jak
    nie masz numeru działki, tylko wiesz mniej więcej, gdzie ona jest, a nie ma
    w pobliżu żadnych punktów odniesienia. Wówczas zostaje najpierw się wybrać i
    obejrzeć mapkę, potem udać się na miejsce i spróbować ustalić, o który
    kawałek chodzi i ponownie iść po numer KW. To wówczas od ręki nie będzie.

  • 8. Data: 2005-02-04 08:42:21
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > wybrać i obejrzeć mapkę, potem udać się na miejsce i spróbować ustalić, o
    > który kawałek chodzi i ponownie iść po numer KW. To wówczas od ręki nie

    Czyli panie Robedziejest dokladnie na odwrot niz pytal "pytajacy"

    Nie nazwisko, a DOKLADNE POLOZENIE nieruchomosci jest potrzebny,
    by znalezc numer KW.

    Imam nadziej ze nigdy neid jdze do tego, zebym mogl
    podejsc dok omputera i znalezc w mgneiniu oka
    numery KW wszystkich nieruchomoscinalezacych np do Roberta Tomasika.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2005-02-04 09:54:09
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    bo napisał
    > Imam nadziej ze nigdy neid jdze do tego, zebym mogl
    > podejsc dok omputera i znalezc w mgneiniu oka
    > numery KW wszystkich nieruchomoscinalezacych np do Roberta Tomasika.

    Ty owszem, nie bedziesz mial takiej mozliwosci, ale pracownik, zarowno
    wydzialu geodezji jak i ksiag wieczystych taka mozliwosc bedzie mial.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 10. Data: 2005-02-04 10:08:57
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MałGosia wrote:

> [...]
    >
    > Ty owszem, nie bedziesz mial takiej mozliwosci, ale pracownik, zarowno
    > wydzialu geodezji jak i ksiag wieczystych taka mozliwosc bedzie mial.

    Koszmar Malgosiu..
    poprostu koszmar..

    Za par lat krok po kroku urzednik bedzie mogl odtworzyc
    kazdy krok Malgosi, a moze i kazde slowo...
    Chyba, ze sieopamietamy i cos z tym zrobimy..

    Boguslaw