1. Data: 2005-02-03 13:33:51
Temat:Jak uzyskać nr aktu księgi wieczystej mając jedynie nazwisko własciciela?
Od:PINTO <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to wykonalne? Czy mozna załatwić od ręki?

2. Data: 2005-02-03 13:49:08
Od:bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PINTO wrote:

> Jest to wykonalne? Czy mozna załatwić od ręki?

Chyba tylko u wrozki....

Boguslaw

3. Data: 2005-02-03 14:03:31
Od:"MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

PINTO napisał
> Jest to wykonalne? Czy mozna załatwić od ręki?

Kiedys w przyszlosci bedzie taka mozliwosc. Moze juz za ok 10 lat? Gdy
skonczy sie komputeryzacja ksiag w calym kraju :)
Jesli masz nazwisko wlasciciela i potrafisz okreslic blizej polozenie
nieruchomosci (adres dzialki/lokalu czy co tam masz) to w wydziale
geodezji, czy starostwie powiatowym masz szanse na ustalenie numeru
ksiegi wieczystej.

pozdrawiam
Gosia

4. Data: 2005-02-03 14:06:40
Od:bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

MałGosia wrote:

> [...]
> nieruchomosci (adres dzialki/lokalu czy co tam masz) to w wydziale
> geodezji, czy starostwie powiatowym masz szanse na ustalenie numeru

Pani Malgosiu mila...
a do ktorego wydzialu geodezji trzebaisc, gdy sie ma TYLKO
nazwisko wlasciciela ?
A jesli na liscie jakna liscie wildsteina bedzie dziesieciu
o tym nazwisku ?

Boguslaw

5. Data: 2005-02-03 14:13:12
Od:"MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo napisał

Wciaz nie trace wiary, ze umiesz czytac. Przypomne wiec, co napisalam:
[...]
_Nie napisalam, ze wystarczy samo nazwisko_! Widzisz to?

Gosia

6. Data: 2005-02-03 14:19:41
Od:bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

MałGosia wrote:

> [...]
> ksiegi wieczystej"
> _Nie napisalam, ze wystarczy samo nazwisko_! Widzisz to?

Jestem pod wrazeniem Pani Malgosu..
Ja zwykle zakladam, ze jakczegos nie wiem, to nie wiem,
jesli jest duzo mozliwosci - pytam...

Bo tak latwo
zle zadac pytanie,
zle zrozumiec pytanie,
zle zrozumiec odpowiedz na zle zadane i zle zrozumiene pytanie...

A poza tym przeciez jesli sie wie tylko W PRZYBLIZENIU
gdzie jest nieruchomnosc,
to mozna znalezc KW dzialki MOJEGO BRATA, ojca......

Pozdrawiam pojednawczo...

Boguslaw

7. Data: 2005-02-03 19:14:19
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PINTO" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

Jest możliwe, nie wiem, czy od ręki, choć technicznie trwa kilka minut.
Udajesz się do Wydziału Geodezji właściwego powiatu i tam dostajesz tę
informację. Czasem są kłopoty z ustaleniem, o którą nieruchomość chodzi, jak
nie masz numeru działki, tylko wiesz mniej więcej, gdzie ona jest, a nie ma
w pobliżu żadnych punktów odniesienia. Wówczas zostaje najpierw się wybrać i
obejrzeć mapkę, potem udać się na miejsce i spróbować ustalić, o który
kawałek chodzi i ponownie iść po numer KW. To wówczas od ręki nie będzie.

8. Data: 2005-02-04 08:42:21
Od:bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik wrote:

> [...]
> wybrać i obejrzeć mapkę, potem udać się na miejsce i spróbować ustalić, o
> który kawałek chodzi i ponownie iść po numer KW. To wówczas od ręki nie

Czyli panie Robedziejest dokladnie na odwrot niz pytal "pytajacy"

Nie nazwisko, a DOKLADNE POLOZENIE nieruchomosci jest potrzebny,
by znalezc numer KW.

Imam nadziej ze nigdy neid jdze do tego, zebym mogl
podejsc dok omputera i znalezc w mgneiniu oka
numery KW wszystkich nieruchomoscinalezacych np do Roberta Tomasika.

Boguslaw

9. Data: 2005-02-04 09:54:09
Od:"MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo napisał
> Imam nadziej ze nigdy neid jdze do tego, zebym mogl
> podejsc dok omputera i znalezc w mgneiniu oka
> numery KW wszystkich nieruchomoscinalezacych np do Roberta Tomasika.

Ty owszem, nie bedziesz mial takiej mozliwosci, ale pracownik, zarowno
wydzialu geodezji jak i ksiag wieczystych taka mozliwosc bedzie mial.

pozdrawiam
Gosia

10. Data: 2005-02-04 10:08:57
Od:bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

MałGosia wrote:

> [...]
>
> Ty owszem, nie bedziesz mial takiej mozliwosci, ale pracownik, zarowno
> wydzialu geodezji jak i ksiag wieczystych taka mozliwosc bedzie mial.

Koszmar Malgosiu..
poprostu koszmar..

Za par lat krok po kroku urzednik bedzie mogl odtworzyc
kazdy krok Malgosi, a moze i kazde slowo...
Chyba, ze sieopamietamy i cos z tym zrobimy..

Boguslaw