  • 11. Data: 2002-09-06 06:39:26
    Temat: Re: Jak to jest z utworami muzyki klasycznej?
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    aha... finalizując dochodzimy do wniosków iż po prostu mam
    spytać się wydawcy o możliwość wykorzystania utworku
    w projekcie niekomercyjnym, czyli bezpłatnym.

    Więc mam pytanie... jakie mam szanse, aby taki wydwaca
    się zgodził na to? Oczywiście umieściłbym gdzieś w
    animacji informacje o orkiestrze wykonującej wydawcy itp
    i wydaje mi się, że mogłoy to działać trochę jak reklama.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 12. Data: 2002-09-06 08:55:00
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Mumin wrote:
    > aha... finalizując dochodzimy do wniosków iż po prostu mam
    > spytać się wydawcy o możliwość wykorzystania utworku
    > w projekcie niekomercyjnym, czyli bezpłatnym.

    Możesz zwrócić się bezpośrednio do wykonawcy, ale to taka
    drobnostka, że może być i tak, że nikomu nie będzie się
    chciało załatwiać z Tobą spraw papierkowych bo może kosztować
    to więcej zachodu niż kasa jaką by mogli chcieć od Ciebie.

    Proponuję lepiej zwrócić się chyba do ZAIKSu i im zapłacić
    jakiś tam ryczałt za wykorzystanie utworu. Niech oni to
    potem rozdzielają.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 13. Data: 2002-09-06 17:43:18
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl>

    Przypomniało mi się, że kiedyś (nie wiem czy i teraz) była chyba jeszcze kwestia
    czasu wykorzystanego fragmentu, poniżej którego nie było potrzeby załatwiania
    takich formalności.
    Ale nie jesten tego pewien.

    Pozdrawiam
    JarekT