  • 21. Data: 2004-08-24 14:16:14
    Temat: Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cześć

    Grzegorz S. napisał(a) :

    > A moze znasz jakis program ktor zwraca na to uwage?
    > Z gory dzieki za wszelkei sugestie

    Może to Cie zadowoli:
    http://www.utimaco.com/content_products/sg_easy.html
    lub wersja PL
    http://www.utimaco.pl/content_products/sg_easy.html
    Cena nie jest rozowa, ale wszystko wg potrzeb.
    Jak stac Cie na ca. 180 Euro + VAT, to nie ma sprawy;-)

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x58E0356F

  • 22. Data: 2004-08-24 14:25:56
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisal(a):
    > Za "niepamietanie" nic nie grozi - jednakże jeżeli "kontrol" byłaby
    > czujna,a pacjent oswiadczy, że ma same legalne programy, tylko nie może
    > ich uruchomić, to kontrol powie: nic nie szkodzi, wystarczy, jak nam Pan
    > pokaże fakturkę albo co, że Pan ma, co Pan użytkuje, jak sam Pan mówi.

    Sugerujesz, że w Polsce trzeba udowadniać niewinność, a nie winę?

    > Na podobnej zasadzie możnaby np. wrzucić w zakup środków trwałych 200
    > meroli i je amortyzować, a kontroli odpowiedzieć na pytanie, gdzie są: -
    > no, nie wiem, gdzieś są.

    Nieeeee... Środki trwałe masz mieć w miejscu wykonywania działalności
    lub potrafić uzasadnić ich przechowywanie gdzie indziej.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 23. Data: 2004-08-24 14:51:15
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 4:25 PM, Samotnik wrote:

    > Sugerujesz, że w Polsce trzeba udowadniać niewinność, a nie winę?

    Nie tylko, że nie sugeruję, ale jestem pewien. Że nie wszystkich to
    spotyka, to kwestia wydolności systemu i przyzwoitości funkcjonariuszy.

    > Nieeeee... Środki trwałe masz mieć w miejscu wykonywania działalności
    > lub potrafić uzasadnić ich przechowywanie gdzie indziej.

    Znam księgową, co nie wzięła odszkodowania za laptopa, bo się bała, że
    go ukradziono poza firmą - skoro księgowa z dyplomem mogła tak mysleć,
    to kontroler też - zanim byś udowodnił, że to bezsens upłynęłoby sporo
    wody w instalacji sanitarnej.

    O ile sytuacja, w której jeden osobnik nie może odpalić komputera i
    twierdzi, że korzysta tylko z oprogramowania darmowego jest do
    pomyślenia - to sytuacja firmy, w której nikt nie może odpalić żadnego
    i wszyscy korzystają z darmowego oprogramowania i w firmie nie ma
    żadnych dysków instalacyjnych jest mało realna.

    PZdr; Catbert

  • 24. Data: 2004-08-24 15:00:00
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/24/2004 5:00 PM, Samotnik wrote:

    > Od ręki Ci pokażę... 4 firmy w Bielsku-Białej (po kilku pracowników)
    > używające _wyłącznie_ Linuksa i softu OpenSource. ;-)

    I bardzo dobrze, mam nadzieję, że nie zapominają haseł :-)

    PZdr: Catbert

  • 25. Data: 2004-08-24 15:00:21
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

  • 26. Data: 2004-08-24 15:43:58
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 sie o godzinie 11:42, na pl.soc.prawo, ajron napisał(a):

    > Pozdrawiam,
    > Ajron.

    AjRoN - Ty jeszcze żyjesz? ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 27. Data: 2004-08-24 16:09:38
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Catbert wrote:

> [...]
    > ich uruchomić, to kontrol powie: nic nie szkodzi, wystarczy, jak nam Pan
    > pokaże fakturkę albo co, że Pan ma, co Pan użytkuje, jak sam Pan mówi.

    No dobra. Ale jestem niewinny az mi sie winy nie udowodni.
    Mam Linuksa. I co? Musi u mnie wisiec na scianie wydrukowana licencja GPL
    zebym mogl go uzywac? Chyba przesada.
    A moze jak przyjdzie kontrola to mam sobie sciagnac tresc licencji z netu?

  • 28. Data: 2004-08-24 16:14:15
    Temat: [OT]Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    ajron napisał(a):
    > W Windowsach z rodziny NT mozna ustawic w rejestrze tak, iz przy wyjsciu z
    > systemu swap bedzie czyszczony. Aby tak sie dzialo nalezy w kluczu:
    > HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
    Session Manager\Memory
    > Management
    > ustawic wartos ClearPageFileAtShutdown na 1.

    hm... zyjesz nie zyjesz ;) twoja rada niestety nie dziala... :(

    dalem wartosc na 1 tam gdzie dac mialem, ale niestety wciaz windows
    przechowuje dane chociazby w takim folderze jak
    E:\Documents and Settings\ppp\Recent

    mam tam historie uzywanych plikow i folderow w formie skrotow... a wiec
    dalej zostawiam slady w systemie z jakich plikow korzystalem, chyba ze
    przecenilem mozliwosci tego wpisu w rejestrze :)

    jakby co to mam windows XP (pro)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 29. Data: 2004-08-24 16:18:37
    Od: Sero <s...@e...pl>

    Sebol wrote:

    > Poruszacie nieistniejące problemy - swap jest szyfrowany tak jak i cały
    > dysk pod warunkiem jest jest na tym samym szyfrowanym dysku.
    > Do szyfrowania w locie jest tona programów - polecam safeboot. Policja
    > może go odszyfrowywać - gdzieś w okolicy czasów startreka powinni
    > skończyć.

    cytat z http://linio.terramail.pl/loopaes.html

    "Aktualny stan wiedzy nie pozwala na skuteczny atak na szyfrowane AESem
    dane.
    Atak brutalny także nie będzie skuteczny - wykrzystując miliard komputerów
    pracujących równolegle, wszystkie możliwe klucze zostaną sprawdzone za 20
    miliardów lat."

    Chyba startrek by juz zardzewial ;)
    Jeszcze cos bym mogl na ten temat napisac, ale to chyba nie ta grupa.

  • 30. Data: 2004-08-24 16:20:39
    Temat: Re: [OT]Re: Jak to jest z szyfrowaniem?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 sie o godzinie 18:14, na pl.soc.prawo, Drwal napisał(a):

> [...]
    > dalej zostawiam slady w systemie z jakich plikow korzystalem, chyba ze
    > przecenilem mozliwosci tego wpisu w rejestrze :)

    A co wspólnego ma czyszczenie swapu z historią:
    - odwiedzanych stron;
    - otwieranych dokumentów
    - itp itd.... ??

    Na Twoje problemy - http://steganos.com/