  • 31. Data: 2012-03-06 17:32:47
    Temat: Re: Jak to jest z odmową odpowiedzi na pytanie przez świadka?
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-06 18:12, KRZYZAK pisze:

    >> Jakaś podstawa?
    >
    > Jaka jest podstawa ujawniania danych?

    Jak to było - nie odpowiada się pytaniem na pytanie...

    :)

    --
    spp

  • 32. Data: 2012-03-06 17:57:45
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    > Jaka jest podstawa ujawniania danych?

    Żenujące pytanie. O prawie do zaznajomienia z materiałem dowodowym słyszał?

    --
    Sonn

  • 33. Data: 2012-03-06 18:04:37
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-06 18:57, Sonn pisze:

    > Żenujące pytanie. O prawie do zaznajomienia z materiałem dowodowym słyszał?

    To Krzyżak - najpierw pisze że to sędzia ujawnił, potem że obrońca nie
    miał prawa poznać tych danych ...

    Niedługo będzie też żywym komentatorem w aferze solnej i tego
    nieszczęsnego kitesurfra ... :(

    --
    spp

  • 34. Data: 2012-03-06 18:17:12
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 18:57:45 +0100, Sonn napisał(a):

    > Żenujące pytanie. O prawie do zaznajomienia z materiałem dowodowym słyszał?

    art. 184 § 1 KPK, lamerze

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 35. Data: 2012-03-06 18:22:15
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-06 19:17, KRZYZAK pisze:

    > art. 184 § 1 KPK, lamerze

    Czyli to jednak dane świadka są co do zasady jawne a utajnia się je na
    wniosek lub w uzasadnionych przypadkach wydaje odpowiednie
    postanowienie? I, oczywiście, taki wniosek został złożony lub było takie
    postanowienie?

    --
    spp

  • 36. Data: 2012-03-06 18:39:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 19:22:15 +0100, spp napisał(a):

> [...]
    > wniosek lub w uzasadnionych przypadkach wydaje odpowiednie
    > postanowienie? I, oczywiście, taki wniosek został złożony lub było takie

    We wniosku o areszt nie bylo danych swiadka. Pani sedzia ujawnila je z
    wlasnej inicjatywy. Cel tego ujawnienia jest oczywisty.
    Zreszta pani sedzia jest znana z gnebienia ludzi, ktorzy chcieliby
    zaszkodzic bandytom. Oraz karania atakujacych twarza but policjanta.
    "To ja decyduje co jest prawda!"

    Wlasnie dlatego potrzeban jest kontrola. Zeby taki sedzia uswiadomil sobie
    bardzo bolesnie, ze to nie on decyduje co jest prawda.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 37. Data: 2012-03-06 19:18:07
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-03-06 19:39, KRZYZAK pisze:

> [...]
    >
    > Wlasnie dlatego potrzeban jest kontrola. Zeby taki sedzia uswiadomil sobie
    > bardzo bolesnie, ze to nie on decyduje co jest prawda.

    Poczytaj, a potem wróć

    http://prawo.money.pl/orzecznictwo/sad-najwyzszy/wyr
    ok;sn;izba;karna,ik,v,kk,407,05,7178,orzeczenie.html

    Sorry, ale nia mam czasu na głębsze szukanie w orzecznictwie

    --
    Sonn

  • 38. Data: 2012-03-06 19:25:52
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 20:18:07 +0100, Sonn napisał(a):

    > Poczytaj, a potem wróć

    Dlaczego nie dales linka do przepisu na strogonowa? Tyle samo ma wspolnego
    z tematem.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 39. Data: 2012-03-06 19:34:18
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-03-06 20:25, KRZYZAK pisze:

    > Dlaczego nie dales linka do przepisu na strogonowa? Tyle samo ma wspolnego
    > z tematem.

    Nie chce ci się czytać, czy po prostu nie rozumiesz?

    --
    Sonn

  • 40. Data: 2012-03-06 19:46:50
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 20:34:18 +0100, Sonn napisał(a):

    > Nie chce ci się czytać, czy po prostu nie rozumiesz?

    po prostu nie dotyczy tematu, o ktorym piszemy.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)