  • 1. Data: 2004-06-20 01:03:17
    Temat: Jak to jest z lokalami? - hałas
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Muzyka w nocy do 5 nad ranem, nie można spać. Mam pytanie - czy sa jakieś
    normy prawne na takie coś czy zupełnie nic. Policja mówi - to sprawa
    zwyczajowa - moga grać. Krew człowieka już zalewa, no bo ile można wytrzymać

  • 2. Data: 2004-06-20 07:52:12
    Temat: Re: Jak to jest z lokalami? - hałas
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    art 51 kodeksu wykroczen, jak bedziesz wystarczajaco upierdliwy to policja
    zrobi w koncu wniosek u ukaranie, a jezeli masz sobie cos z wojujacego
    pieniacza:P zawsze sobie sam mozesz taki wniosek napisac i sprawa zawisnie
    przed sadem grodzkim

  • 3. Data: 2004-06-20 11:28:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]

    tylko niech sie nie zdziwi jak pozniej bedzie miec prawdziwy koncert od 6.00
    do 22.00 :)

    P.

    Ps.
    Najpierw grzecznie porozmawiac i porprosic sasiada a nie wyjezdzac z
    policja.
    Nade mna mieszka taki palant. Co wlacze muzyke wali czyms w sufit (u niego w
    podloge :)
    (nawet gdy trwa to 1 minute) pozniej schodzi i wyzywa od gnoi.
    Oczywiscie czy tego chce czy nie ( a zwykle nie- mowie o mnie) zostawiam na
    max wlaczona muzyke przynajmniej na godzine.

  • 4. Data: 2004-06-30 12:59:59
    Od: "SKY_NET" <s...@k...mm.pl>

> [...]
    > normy prawne na takie coś czy zupełnie nic. Policja mówi - to sprawa
    > zwyczajowa - moga grać. Krew człowieka już zalewa, no bo ile można

    Cisza nocna obowiązuje od godz.: 22 o ile się nie mylę. po tej godzinie na
    twoje wezwanie policja ma obowiązek interweniować. Podzwoń kilka razy,
    znajdź świadków - sąsiadów itp. następnie wytocz im sprawę cywilną. Istnieją
    duże szanse na powodzenie takiej akcji - wiem z doświadczenia, znajomy
    przegrał właśnie podobną sprawę. Sąd uznał winę oskarżonego, jednak został
    on jedynie obarczony kosztami postepowania. Co nie zmienia faktu, ze wyrok
    to wyrok, a powód zapowiedział, że na podstawie wyroku będzie apelował do
    rady miasta o cofnięcie koncesji.

    SKY_NET

  • 5. Data: 2004-07-01 16:40:43
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "SKY_NET" <s...@k...mm.pl> napisał w wiadomości
    > Cisza nocna obowiązuje od godz.: 22 o ile się nie mylę. po tej godzinie na
    > twoje wezwanie policja ma obowiązek interweniować.

    O ile wiem, to tak zwana "cisza nocna" jest tylko wewnetrzym uregulowaniem
    wspolnot mieszkaniowych a nie przepisem prawnym.
    Każde zakłócanie spokoju, niezaleznie od godziny wystepowania jest
    wystarczającym powodem, aby wezwac policje.

    andrzej