  • 1. Data: 2004-06-20 06:27:39
    Temat: Postepowanie w sadzie a wiza?
    Od: "Piotr Kowalski" <n...@y...com>

    Witam,

    Nie jestem obecnie karany, ale zlozony zostal przeciwko mnie akt
    oskarzenia w sadzie (sprawa jeszcze sie nie rozpoczela i pewnie
    jeszcze troche to potrwa).

    W najblizszym czasie bede sie musial ubiegac o wize z prawem do pracy
    w Szwajcarii (6 miesieczny kontrakt). Chcialbym sie dowiedziec:

    - jakich informacji o mnie moze zasiegnac od polskich urzedow
    samodzielnie ambasada?
    - czy jesli ktos nie jest karany, informacja o tym ze jest prowadzone
    przeciwko niemu postepowanie lub tez ze postawiono mu zarzuty jest
    publicznie (lub mniej publicznie) dostepna?

    Odrzucenie mojego podania o wize postawilo by mnie w klopotliwej
    sytuacji ktorej wolalbym uniknac (i w ogole zrezygnowalbym z wyjazdu).
    Nie jest moja intenca uciekanie z kraju w celu uniknieci
    odpowiedzialnosci etc. Po prostu jestli jest szansa ze odrzuca moj
    wniosek - nie bede go skladal.

    Bardzo prosze o szybka pomoc.

    Piotr