  • 11. Data: 2006-04-09 18:51:51
    Temat: Re: Jak to jest?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    SQLwysyn [###s...@s...pl.###] napisał:

    > Komórkę można włączyc w ten sposób, ze sygnalizuje odbiór SMSa
    wibracją i
    > sygnałem świetlnym BEZ dzwieku. Warunek odczytani awiadomosci PO
    > obudzeniu sie bedzi ezreszta i tak spelniony.

    Komórkę również można wyrzucić do morza i wówczas w ogóle trudno mówić
    o niepokojeniu. telefon się ma po to, by go odbierać. A więc linia
    obrony sprawcy, że przecież ofiara mogła telefon wyłączyć jest
    porównywalny z próbą wykazania przez mordercę, że jest niewinny, bo
    gdyby ofiara nie szła przez ten park (a nie musiała), to by jej nie
    zabił.

  • 12. Data: 2006-04-09 20:39:41
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Problem polega na tym, czy wysylajac w nocy smsy zakłoca sie komus spokój
    > przez zaklócanie ciszy nocnej i mozliwosci sapnia.
    > Jak udowodnilem, NIE jest to zakłócanie nikomu spokoju. cbdu

    OK, ale caly problem dotyczy niepokojenia, a to moim zdaniem zachodzi,
    bez wzgledu czy sie wylaczy dzwiki czy zakopie komorke w ogrodzie...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 13. Data: 2006-04-11 10:41:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > OK, ale caly problem dotyczy niepokojenia, a to moim zdaniem zachodzi,
    > bez wzgledu czy sie wylaczy dzwiki czy zakopie komorke w ogrodzie...

    to ma byc zlosliwe niepokojenie

    P.

  • 14. Data: 2006-04-11 10:57:17
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    "złośliwość" odnosi się do sfery świadomości sprawcy, czyli np. wysyła sms w
    nocy aby ciebie budzić

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2006-04-11 10:57:46
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > to ma byc zlosliwe niepokojenie

    zlosliwe to jest zas chyba wtedy jak ja nie chce tego dostawac a ktos mi
    ciagle to przysyla, czyli jest zlosliwie, bo jest celowo i wbrew mojej
    woli? Tak, nie wiem, pytam.

    ________________

  • 16. Data: 2006-04-11 11:31:22
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Foczken wrote:

    > "złośliwość" odnosi się do sfery świadomości sprawcy, czyli np. wysyła sms w
    > nocy aby ciebie budzić

    Czyli jak juz nie obudzi mnie, ale zaburzy mir domowy to nie jest
    zlosliwe niepokojenie?

    ________________

  • 17. Data: 2006-04-11 13:16:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > zlosliwe to jest zas chyba wtedy jak ja nie chce tego dostawac a ktos mi
    > ciagle to przysyla, czyli jest zlosliwie, bo jest celowo i wbrew mojej
    > woli? Tak, nie wiem, pytam.

    nie, zlosliwe bedzie jezeli ktos bedzie miec zamiar dokuczenia Tobie,
    przykladowo jezlei bym sie szalenie zakochal w penej Pannie i codziennie
    do niej dzwonil to na pewno nie bedzie to zlosliwym niepokojeniem.

    P.

  • 18. Data: 2006-04-11 13:17:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Czyli jak juz nie obudzi mnie, ale zaburzy mir domowy to nie jest
    > zlosliwe niepokojenie?

    nie, chodzi o zamiar sprawcy, a nie skutek uboczny.

    P.

  • 19. Data: 2006-04-11 13:36:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > nie, chodzi o zamiar sprawcy, a nie skutek uboczny.

    uwazasz, ze jak ktos natretnie wysylalby mi w srodku nocy esemesy
    wiedzac, ze sobie tego nie zycze i ze mnie to denerwuje to nie jest
    zlosliwie? dopiero jak sam przyzna "robilem to zlosliwie" to bedzie
    zlosliwe?

  • 20. Data: 2006-04-11 13:37:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R." wrote:

    > nie, zlosliwe bedzie jezeli ktos bedzie miec zamiar dokuczenia Tobie,
    > przykladowo jezlei bym sie szalenie zakochal w penej Pannie i codziennie
    > do niej dzwonil to na pewno nie bedzie to zlosliwym niepokojeniem.

    No chyba, ze ona nieodwazajemni i nie bedzie sobie zyczyc...