  • 21. Data: 2006-04-11 15:35:10
    Temat: Re: Jak to jest?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Hikikomori San napisał(a):

    > uwazasz, ze jak ktos natretnie wysylalby mi w srodku nocy esemesy
    > wiedzac, ze sobie tego nie zycze i ze mnie to denerwuje to nie jest
    > zlosliwie? dopiero jak sam przyzna "robilem to zlosliwie" to bedzie
    > zlosliwe?

    No jeżeli wie że sobie tego nie życzysz, to jego zamiarem jest zakłócać
    ci spokój. Więc jest to złośliwe. Więc o co chodzi?

    p. m.

  • 22. Data: 2006-04-11 15:45:35
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    mvoicem wrote:

    > No jeżeli wie że sobie tego nie życzysz, to jego zamiarem jest zakłócać
    > ci spokój. Więc jest to złośliwe. Więc o co chodzi?

    No o to mi chodzilo. (widac cos niedoczytalem)

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 23. Data: 2006-04-11 19:13:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    > wiedzac, ze sobie tego nie zycze i ze mnie to denerwuje to nie jest
    > zlosliwie? dopiero jak sam przyzna "robilem to zlosliwie" to bedzie

    nie musi sie przyznac wystarczy ze mu sie to udowodni :)

  • 24. Data: 2006-04-11 19:14:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > No jeżeli wie że sobie tego nie życzysz, to jego zamiarem jest zakłócać
    > ci spokój. Więc jest to złośliwe. Więc o co chodzi?

    czyzby? a jezeli bym sie zakochał w Pannie H. i wysylal smsy w celu
    zdobycia jej, to nadal uwazasz ze moj zamiar polega na dokuczeniu jej?

    P.

  • 25. Data: 2006-04-11 19:16:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > No chyba, ze ona nieodwazajemni i nie bedzie sobie zyczyc...

    moim zdaniem nie masz racji. Gdyby nie bylo slowa "złosliwie" to bys
    miala ale na szczescie ktos rozwazny te ustawe robil.

    P.