eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop) › Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
  • Data: 2010-02-16 19:46:08
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jacek23 wrote:
    >
    >> Poprosić o zwrot starego?
    >
    >
    > no tak tylko ze stary moga miec jakis co u nich lezy od dawna zepsuty.
    > A moze stary i nowy jakos oznaczyc, ale jak? Tylko co to da?
    > Bo jak rozkrece przy nich i powiem ze to nie moj bo moj nowy byl
    > oznaczony to powiedza ze nie prawda i juz:(
    >
    Rownie dobrze mogliby ci wystawic fakture za modul chlodzenia i
    powiedziec, ze niczego nie przyniosles dodatkowo.


    Jak im oddajesz laptop do naprawy to dostajesz jakies potwierdzenie co
    oddales. Wiec powinno byc na nim, ze przekazales laptop i modul
    chlodzenia oznaczony numerem xyz i ze naprawa polega na wymianie
    uszkodzonego modulu na modul dostarczony przez ciebie.


    Sprobuj np. w hotelu wynajc bizuterie lub garnitur.
    Przy zwrocie z wielka uprzejmoscia, aczkolwiek poprosza cie czy nie masz
    nic przeciwko aby zajrzeli czy zwracasz to co wypozyczyles.

    Dlaczego nie mialbys zrobic tak samo.
    przy odbiorze uprzejmie prosisz o odkrecenie obudowy bo chcialbys
    sprawdzic jakosc wykonanej uslugi.
    I tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1