eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop) › Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
  • Data: 2010-02-17 10:19:00
    Temat: Re: Jak sie zabezpieczyc przed nieuczciwym serwisem (laptop)
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 21:00:23 +0100, Jacek23 napisał(a):

    > Sony Vaio zakupiony za daleka granica - i wszystko jasne:)?

    Rozumiem ze hamerykanski? To zes wtopil..
    Fajny komputerek ale tylko do momentu az trzeba cos w nim zrobic.
    Wtedy Sony Polska umowa rece, co najwyzej laskawie moze odeslac do Sony
    Europe, gdzie "byc moze" cos zrobia za kosmiczna cene. Gdyz modele
    amerykanskie *celowo* roznia sie czesciami od europejskich
    Serwisy komputerowe tez krzycza wysokie ceny, bo maja problem z dostepem
    czesci SOny.
    Ciesz sie ze tylko wiatraczek - przy powaznej usterce mozesz go spokojnie na
    zlom oddac, bo koszt naprawy Cie zaskoczy. Niemile:)
    Przerabialem na takim jednym hamerykancu Sony Vaio.


    --
    Mark

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1