  • 1. Data: 2006-10-19 04:44:08
    Temat: Jak się ubrać do sądu?
    Od: "T.A.M." <b...@b...pl>

    Sprawa cywilna o zapłatę, to mój 1-szy raz więc nie bardzo się orientuję,
    sztruksy i koszula będą ok, czy mam iść w garniturze?

    Niewiem czy to dziwne pytanie, ale jeśli to możliwe to proszę o wskazówki
    :-)

    Pozdrawiam
    T.A.M.

  • 2. Data: 2006-10-19 05:42:50
    Temat: Re: Jak się ubrać do sądu?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "T.A.M." <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sztruksy i koszula będą ok, czy mam iść w garniturze?
    >
    > Niewiem czy to dziwne pytanie, ale jeśli to możliwe to proszę o wskazówki

    Na przykład tak ubrać się jak do pracy.

  • 3. Data: 2006-10-19 05:58:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Majkaa* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Na przykład tak ubrać się jak do pracy.

    A jeśli pytający pracuje na budowie? ;-)
    Sztruksy i koszula będą OK, garnitur będzie OK, wszystko będzie OK,
    jeśli jest czyste i schludne.
    Sam za chwilę jadę do SR w Zgorzelcu i jako, że jestem przeziębiony
    lekko zastanawiam się nad polarkiem ;-)

    BTW nie zapomnę jak niejaki Arnold B. występując jako świadek
    przyszedł do sądu w szortach. To było przegięcie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 4. Data: 2006-10-19 05:59:49
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Majkaa napisał(a):

    > Na przykład tak ubrać się jak do pracy.

    zalecam jednak odrobine rozsadku ;) ja pracuje w sklepie i mam firmowy
    strój w ktorym nie wybralbym sie do sadu, a co maja powiedziec inni

    ale moza isc tak jakby sie szlo do cioci na imieniny ;)

    --
    Pozdro
    Harry

  • 5. Data: 2006-10-19 06:26:36
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    s.com...

    > A jeśli pytający pracuje na budowie? ;-)

    To lepiej już założyć sztruksy. Zdarzyło się, że sąd ukarał za obrazę chyba
    200 zł, bo pracownikowi budowlanemu nie chciało się przebrać idąc do sądu
    jako świadek. Przylazł w stroju roboczym.
    --
    Pozdrawiam.
    Maluch

  • 6. Data: 2006-10-19 06:49:52
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Maluch wrote:

> [...]
    > 200 zł, bo pracownikowi budowlanemu nie chciało się przebrać idąc do sądu
    > jako świadek. Przylazł w stroju roboczym.

    A jaśniewysokisąd zapewnia miejsce do przebrania i szafke na czyste na
    rzeczy...

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 7. Data: 2006-10-19 06:51:49
    Od: m...@g...com

    Harry wrote:

    > zalecam jednak odrobine rozsadku ;) ja pracuje w sklepie i mam firmowy
    > strój w ktorym nie wybralbym sie do sadu, a co maja powiedziec inni
    >
    > ale moza isc tak jakby sie szlo do cioci na imieniny ;)

    Byle nie pomylić się i nie iść tak jak się wracało :)

    p. m.

  • 8. Data: 2006-10-19 08:16:17
    Od: "Marcin Krzemiński" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Sprawa cywilna o zapłatę, to mój 1-szy raz więc nie bardzo się orientuję,
    > sztruksy i koszula będą ok, czy mam iść w garniturze?
    >
    > Niewiem czy to dziwne pytanie, ale jeśli to możliwe to proszę o wskazówki

    Mniej więcej tak jak się ubierasz na jakieś oficjalne uroczystości.

    Marcin.

  • 9. Data: 2006-10-19 10:11:44
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A to zalezy, kto ma płacić, jeśli Ty, to polecam cerowany sweter i takież dunkry...
    JaC

    > Mniej więcej tak jak się ubierasz na jakieś oficjalne uroczystości.

    It has removed 2203 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 10. Data: 2006-10-19 11:26:26
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    Użytkownik "Maluch" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > 200 zł, bo pracownikowi budowlanemu nie chciało się przebrać idąc do sądu
    > jako świadek. Przylazł w stroju roboczym.

    Rozumiem, ze wg sądu powinien pojechać do domu wziąć prysznic itd itp, w
    trakcie czasu pracy, za który płaci pracodawca?
    pozdrawiam