  • 51. Data: 2011-01-29 21:44:44
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 3:07 PM, Lidia Molenda wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to w końcu jak to może być? ja go spłacę on się wymelduje i przyjdzie
    > dalej do mnie mieszkać ?
    >
    > Lidia

    on do ciebie nie przyjdzie bo on juz u ciebie jest.
    dopiero jak wyjdzie (razem z gratmi) dopiero wtedy nie bedzie mogl przyjsc.

    tak dlugo jak jest tak dlugo ma prawo byc, dopoki albo sam nie wyjdzei,
    albo komornik go nie wyprowadzi.
    co wiecej jak wiesz ze sie wymeldowal ale sie nie wyprowadzi, to na
    tobie tez ciazy obowiazek powtornego go zameldowania skoro mieszka.
    na osobie ktora ma sie zameldowac i na wlascicielu lokalu, ktory wie, ze
    ktos u niego mieszka bez zameldowania ciaza te same obowiazki. czyli
    znajomy policjant i 1000 zl grzywny.

  • 52. Data: 2011-01-29 21:56:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-29 22:07, Lidia Molenda pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to w końcu jak to może być? ja go spłacę on się wymelduje i przyjdzie
    > dalej do mnie mieszkać ?

    Nie masz zamiaru jak on się wyprowadzi wymienić zamków?
    Sama chyba będziesz musiała go wymeldować.

    --
    animka

  • 53. Data: 2011-01-29 21:59:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.01.2011 21:52, Lidia Molenda pisze:

    > Czyli teoretycznie on może sie wymeldować i nadal móc mieszkać ???????

    Czy ja piszę w jakimś nieznanym tobie, obcym języku?

    Wymeldowanie jest skutkiem wyprowadzki. KROPKA.

  • 54. Data: 2011-01-29 22:14:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Ehm, jest pewien kruczek. Jeżeli spłaci i SAM się wymelduje,
    > to tym samym nie ma już podstawy do twierdzenia, że zamieszkuje.
    > Chwilę wcześniej w urzędzie sam oświadczył, że tam już nie mieszka
    > :)
    > Co najwyżej może się domagać wydania pozostawionych rzeczy.

    Jeśli mieszka to mieszka. Liczy się fakt. Ewentualnie może mieć
    kłopoty z powodu fałszywego oświadczenia przy wymeldowywaniu się.

  • 55. Data: 2011-01-29 22:17:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > tak,
    > ale znajdz znajomego policjanta. dostanie 1000 zl.

    Nie dostanie tylko sam będzie musiał dać.

  • 56. Data: 2011-01-29 22:31:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 4:17 PM, Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Nie dostanie tylko sam będzie musiał dać.

    policjant dostanie, albo onm dostanie do zaplacenia
    wszystko jedno co, ale dostanie

  • 57. Data: 2011-01-29 22:36:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alek napisal:
    > Jeśli mieszka to mieszka. Liczy się fakt. Ewentualnie może mieć
    > kłopoty z powodu fałszywego oświadczenia przy wymeldowywaniu się.

    Ależ skąd :) Właśnie przed chwilą w urzędzie oświadczył, że nie mieszka
    i my tego nie podważamy. To właśnie przy próbie wtargnięcia do mieszkania,
    w którym już nie mieszka, próbuje składać fałszywe oświadczenia :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 58. Data: 2011-01-29 23:21:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 4:36 PM, Jacek_P wrote:

    > Ależ skąd :) Właśnie przed chwilą w urzędzie oświadczył, że nie mieszka
    > i my tego nie podważamy. To właśnie przy próbie wtargnięcia do mieszkania,
    > w którym już nie mieszka, próbuje składać fałszywe oświadczenia :D

    pod waruniem, ze masz jakis twardy argument, ze wlasnie tak w urzedzie
    oswiadczyl. A z tym moze byc trudno.

  • 59. Data: 2011-01-29 23:22:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 5:21 PM, witek wrote:

    > pod waruniem, ze masz jakis twardy argument, ze wlasnie tak w urzedzie
    > oswiadczyl. A z tym moze byc trudno.

    po za tym, byla zona wlasnie go z litosci jednak wpuscila o czym
    swiadcza jego powtornie rozlozone rzeczy, a na zameldowanie sie ma trzy
    dni :)

  • 60. Data: 2011-01-30 00:42:19
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

> [...]
    > na osobie ktora ma sie zameldowac i na wlascicielu lokalu, ktory wie, ze
    > ktos u niego mieszka bez zameldowania ciaza te same obowiazki. czyli

    To wszystko prawda, ale zejdźmy na ziemię;-)
    Jacek_P ma rację,- rozpatrzmy realny przebieg wypadków!
    Lokatora nie można samowolnie wyrzucić z mieszkania w którym faktycznie
    mieszka, bo jest jego posiadaczem.. Aby nabył prawa posiadacza musi
    mieszkać w tym mieszkaniu OIDP co najmniej 3 miesiące, tych praw nie nabywa
    się natychmiast. Wymeldowując się formalnie zaś oświadcza urzędowi
    administracji państwowej, że od daty wymeldowania pod tym adresem nie będzie
    mieszkać na stałe!
    Ponadto, w razie sporu musi lokator dowieść, że istotnie tam przez ten (3
    miesiące) okres mieszkał, że mieszkanie to posiadał. Te dowody oceniać
    będzie sąd.
    Wymeldowując się de-facto oświadcza organowi administracji państwowej, że
    sam, dobrowolnie faktycznie zaprzestał zamieszkiwać pod adresem, z którego
    się wymeldował. B. żona może zatem juz go natychmiast po wymeldowaniu nie
    wpuścić do tego mieszkania, bo b. mąż właśnie sam oświadczył jej, że
    zakończył tam przebywać, potwierdził to przed urzędem wymeldowując się , a
    rzeczy jego zostawy do czasu zorganizowania przeprowadzki, korzystając z jej
    uprzejmości (zresztą, co najlepsze, może je wystawić za drzwi). I jaki
    sądowi b. mąż przedstawić może dowód, że nie zaprzestał włąsnie mieszkać w
    spornym mieszkaniu?? Natomiast b. zona udowodni to powołując się na
    oświadczenie męża w formie wymeldowania się ( bo ono właśnie oznacza"już
    tam, od tej daty, nie mieszkam"), a także na to, że już tam nie przebywa (bo
    zamki zmienione;-).
    Najlepiej, aby go nie wpuściła natychmiast po wymeldowaniu.