    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Date: Sat, 29 Jan 2011 15:44:44 -0600

    On 1/29/2011 3:07 PM, Lidia Molenda wrote:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to w końcu jak to może być? ja go spłacę on się wymelduje i przyjdzie
    > dalej do mnie mieszkać ?
    >
    > Lidia

    on do ciebie nie przyjdzie bo on juz u ciebie jest.
    dopiero jak wyjdzie (razem z gratmi) dopiero wtedy nie bedzie mogl przyjsc.

    tak dlugo jak jest tak dlugo ma prawo byc, dopoki albo sam nie wyjdzei,
    albo komornik go nie wyprowadzi.
    co wiecej jak wiesz ze sie wymeldowal ale sie nie wyprowadzi, to na
    tobie tez ciazy obowiazek powtornego go zameldowania skoro mieszka.
    na osobie ktora ma sie zameldowac i na wlascicielu lokalu, ktory wie, ze
    ktos u niego mieszka bez zameldowania ciaza te same obowiazki. czyli
    znajomy policjant i 1000 zl grzywny.