  • 41. Data: 2011-01-28 20:54:13
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 2:36 PM, Sierp wrote:

    > tak sobie czytam, ze łatwiej w cholere mieszkanie sprzedać, pieniądze
    > podzielić i kupić coś na kredyt... wyjdzie to samo, tylko spłacać będzie
    > bankowi a nie mężowi, ale na końcu będzie pewność, że to mieszkanie jej
    > i nikt jej do niego bez zgody nie wejdzie..

    taa, to znajdz kupca na połowę mieszkania z lokatorem.

    bo chyba w cuda wierzysz,ze dojdą do porozumienia co do wspolnej
    sprzedazy i podziału pieniedzy. No chyba, ze.
    Ale gdzie beda mieszkac i co zrobia z gratami od momentu sprzedazy do
    monetu kupna nowego, o ile w ogole dostaną kredyt.
    czasami tylko nam sie wydaje, ze cos jest łatwiej

  • 42. Data: 2011-01-28 23:50:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Jan 2011, cyklista wrote:

    > Jak będzie bezpłatny to do zarzutów współudziału w morderstwie dojdzie
    > jeszcze podatek od bezpłatnej usługi wycenionej oczywiście rynkowo na
    > podstawie dostepnych sądowi materiałów z filmów sensacyjnych. :-(

    Po prawdzie satyra przednia, ale wyjątkowo... nie ma zastosowania!
    :D
    Również po prawdzie, ma to jakieś uzasadnienie (bo należności skarbowe
    mają pierwszeństwo w egzekucji przed cywilnymi, więc jakby był podatek,
    to z tego co złodziej ma skarbówka ściągnęłaby część "skarbową"
    przed poszkodowanymi), niemniej dla wielu jest zaskakujące że po
    przedawnieniu przestępstwa można:
    - ujawnić je przed US
    - udowodnić faktyczne sprawstwo
    ...i legalnie obracać uzyskanymi pieniędzmi.
    "takie prawo".

    I ten przepis dotyczy również "nieodpłatnych świadczeń":
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html
    +++
    2
    1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    [...]
    4) przychodów wynikajšcych z czynnoœci, które nie mogš być przedmiotem
    prawnie skutecznej umowy,
    ---

    Umowa o morderstwo jest "prawnie nieskuteczna", więc i podatku nie ma.
    Ani z odpłanego ani z nieodpłatnego wykonania.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2011-01-29 20:18:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2011 21:36, Sierp pisze:

> [...]
    > bankowi a nie mężowi, ale na końcu będzie pewność, że to mieszkanie jej
    > i nikt jej do niego bez zgody nie wejdzie..

    Mieszkania nie sprzedasz bez zgody współwłaścicieli.

    No i jaki frajer kupi mieszkanie ze stojącym okoniem lokatorem?

  • 44. Data: 2011-01-29 20:21:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2011 18:21, Lidia Molenda pisze:

    > No właśnie odpisano mi że pomimo wymeldowania on będzie mógł dalej mieszkac
    > :-( bardzo prosze jaśniejszą odpowiedź.

    Mylisz skutek z przyczyną.

    Wymeldowanie jest powodowane wyprowadzką, a nie odwrotnie. Meldunek
    służy wyłącznie ewidencji ludności. W uproszczeniu: mówisz "państwu",
    gdzie mieszkasz (lub kto mieszka u ciebie).

  • 45. Data: 2011-01-29 20:52:00
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    wiadomości news:4d4476fa@news.home.net.pl...

    > Mylisz skutek z przyczyną.
    >
    > Wymeldowanie jest powodowane wyprowadzką, a nie odwrotnie. Meldunek
    > służy wyłącznie ewidencji ludności. W uproszczeniu: mówisz "państwu",
    > gdzie mieszkasz (lub kto mieszka u ciebie).

    Czyli teoretycznie on może sie wymeldować i nadal móc mieszkać ???????

    Lidia

  • 46. Data: 2011-01-29 21:02:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 21:52, Lidia Molenda pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d4476fa@news.home.net.pl...

    > Czyli teoretycznie on może sie wymeldować i nadal móc mieszkać ???????

    Jeśli mieszka, to nie może się wymeldować (teoretycznie, bo w praktyce
    jest to możliwe).

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2011-01-29 21:07:43
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    > Jeśli mieszka, to nie może się wymeldować (teoretycznie, bo w praktyce
    > jest to możliwe).
    >
    > --
    > Liwiusz

    No to w końcu jak to może być? ja go spłacę on się wymelduje i przyjdzie
    dalej do mnie mieszkać ?

    Lidia

  • 48. Data: 2011-01-29 21:09:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 22:07, Lidia Molenda pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to w końcu jak to może być? ja go spłacę on się wymelduje i przyjdzie
    > dalej do mnie mieszkać ?

    Tak, jak cię spłaci, i nawet jak się wymelduje, to jak się nie
    wyprowadzi, to wyprowadzisz go tylko przez komornika.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2011-01-29 21:09:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > Tak, jak cię spłaci, i nawet jak się wymelduje, to jak się nie
    > wyprowadzi, to wyprowadzisz go tylko przez komornika.

    Ehm, jest pewien kruczek. Jeżeli spłaci i SAM się wymelduje,
    to tym samym nie ma już podstawy do twierdzenia, że zamieszkuje.
    Chwilę wcześniej w urzędzie sam oświadczył, że tam już nie mieszka :)
    Co najwyżej może się domagać wydania pozostawionych rzeczy.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 50. Data: 2011-01-29 21:41:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 2:52 PM, Lidia Molenda wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"<a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:4d4476fa@news.home.net.pl...

    > Czyli teoretycznie on może sie wymeldować i nadal móc mieszkać ???????
    >
    > Lidia

    tak,
    ale znajdz znajomego policjanta. dostanie 1000 zl.