  • 61. Data: 2011-01-30 06:51:41
    Temat: Re: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Ależ skąd :) Właśnie przed chwilą w urzędzie oświadczył, że nie
    > mieszka
    > i my tego nie podważamy. To właśnie przy próbie wtargnięcia do
    > mieszkania,
    > w którym już nie mieszka, próbuje składać fałszywe oświadczenia :D

    Oświadczył urzędnikowi i urzędnik tego nie podważa. Natomiast jeśli w
    mieszkaniu jest jego łóżko, szafa z ubraniami, maszynka do golenia
    itd. i codziennie z tego korzysta to fakt jest oczywisty, niezależnie
    od tego co komu oświadczył.
    To tak jak z aktem zgonu wystawionym dla osoby żyjącej (parę razy się
    zdarzyło). Papier sobie a fakty sobie. Gdyby ktoś pobił takiego
    człowieka to odpowie za pobicie czy za znieważenie zwłok? ;P

  • 62. Data: 2011-01-30 06:55:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > policjant dostanie, albo onm dostanie do zaplacenia
    > wszystko jedno co, ale dostanie

    A na Placu Czerwonym rozdają samochody :P

  • 63. Data: 2011-01-30 10:54:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alek napisal:
    > Oświadczył urzędnikowi i urzędnik tego nie podważa. Natomiast jeśli w
    > mieszkaniu jest jego łóżko,

    Nie ma żadnego JEGO łóżka, bo to mieszkanie i wyposażenie nie są jego.

    > szafa z ubraniami,

    Rzeczy spakowane do walizek lub do worków, przez uprzejmość byłej
    żony czekające na odbiór przez byłego męża.

    > maszynka do golenia

    Ktoś gdzieś ją widział?

    > codziennie z tego korzysta

    Już nie korzysta, co dobrowolnie oświadczył przed urzędnikiem
    i potwierdził swoim podpisem.

    > to fakt jest oczywisty,

    Wcale nie jest oczywisty.

    > niezależnie od tego co komu oświadczył.

    Słowo przeciw słowu.

    > To tak jak z aktem zgonu wystawionym dla osoby żyjącej (parę razy się
    > zdarzyło). Papier sobie a fakty sobie. Gdyby ktoś pobił takiego
    > człowieka to odpowie za pobicie czy za znieważenie zwłok? ;P

    Ehm, sam składał wniosek o wystawienie SOBIE aktu zgodnu? 8^)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 64. Data: 2011-01-31 11:18:31
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    wiadomości news:4d448dc1$1@news.home.net.pl...

    > Czy ja piszę w jakimś nieznanym tobie, obcym języku?
    >
    > Wymeldowanie jest skutkiem wyprowadzki. KROPKA.

    Bardzo Pana przepraszam za moją indolencje ale mam uzasadnione podejrzenia
    że mój były wymelduje się i nie wyprowadzi :-( czy to jest możliwe? bo z
    postów wynika że jednak taka sytuacja będzie mogła mieć miejsce.

    Lidia

  • 65. Data: 2011-01-31 11:31:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2011 12:18, Lidia Molenda pisze:

    > Bardzo Pana przepraszam za moją indolencje ale mam uzasadnione podejrzenia
    > że mój były wymelduje się i nie wyprowadzi :-( czy to jest możliwe? bo z
    > postów wynika że jednak taka sytuacja będzie mogła mieć miejsce.

    Legalnie nie może.

    Nielegalnie - teoretycznie może nawet cykuty do mleka dosypać.

  • 66. Data: 2011-01-31 11:40:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-31 12:31, Andrzej Ława pisze:

    > Legalnie nie może.
    >
    > Nielegalnie - teoretycznie może nawet cykuty do mleka dosypać.

    Przy czym jak się wymelduje i nie wyprowadzi, to mało kogo to będzie
    interesować, w przeciwieństwie do dolewania cykuty do mleka.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2011-01-31 11:42:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011, Liwiusz wrote:

    > Jeśli mieszka, to nie może się wymeldować (teoretycznie, bo w praktyce jest
    > to możliwe).

    Po prawniczemu poproszę.
    "Może, ale nie powinien".
    I nie zastosowanie się do "nie powinien" jest zagrożone karą :)

    pzdr, Gotfryd

  • 68. Data: 2011-01-31 11:53:52
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2011 12:40, Liwiusz pisze:

    > Przy czym jak się wymelduje i nie wyprowadzi, to mało kogo to będzie
    > interesować, w przeciwieństwie do dolewania cykuty do mleka.

    Statystycznie owszem, ale może się trafić przypadek szczególny, w którym
    tajemnicze zatrucie wzbudzi mniejsze zainteresowanie urzędników, niż
    fałszywe zeznania ;)

  • 69. Data: 2011-01-31 11:57:42
    Od: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ii66if$esl$1@inews.gazeta.pl...

    > Legalnie nie może.
    >
    > Nielegalnie - teoretycznie może nawet cykuty do mleka dosypać.

    Ale jeżeli ja dopełnię wszystkich formalności tz. spłace go itp. on się
    wymelduje zgodnie z umową ( nie oddam mu pieniędzy wcześniej ) a potem wróci
    do domu to nie będę mogła sie go pozbyc ?? PROSZĘ zlitujcie się i powiedzcie
    coś bez ironii.

    Lidia

  • 70. Data: 2011-01-31 11:59:09
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.01.2011 12:57, Lidia Molenda pisze:

> [...]
    > do domu to nie będę mogła sie go pozbyc ?? PROSZĘ zlitujcie się i powiedzcie

    Jeśli już nie jest już mężem ani współwłaścicielem i się wyprowadził, to
    jak będzie chciał się sprowadzić ponownie, to ma do tego takie samo
    prawo jak pierwszy z brzegu przechodzień z ulicy.

    A aby się wymeldować - musi się wyprowadzić, bo (jak pisałem)
    wymeldowanie jest skutkiem wyprowadzki i przy wymeldowaniu taki człowiek
    musi złożyć oświadczenie o przyczynie (tj. że się wyprowadził).

    Czyli w przypadku wymeldowania w urzędzie jest papier, w którym
    zainteresowany sam z własnej woli oświadczył, że się wyprowadził.