  • 1. Data: 2004-10-01 09:21:19
    Temat: Jak się pozbyć Telepizzy - 2
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    W tym samym wątku, ale nieco inaczej.

    Mieszkam w domku wielorodzinnym (3 rodziny), ale ogolnie jest to
    teren prywatny.

    Zazwyczaj jak wracam z pracy to za furtka na ścieżce leży kilkanaście
    kartek reklamy.

    Nie wiem kto roznosi, bo mnie nie ma.
    Rodzajów jest kilka - pizza, carefour, jakieś okna, pożyczki i inne.

    Jest skrzynka pocztowa i tam też wrzucają, ostatecznie mogę się z tym
    pogodzić, ale jak zaśmiecają teren prywatny (za furtką?)

    pozdrawiam
    Klapuch

    -------------------------
    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^ www.klapuch.komrel.net
    : '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
    mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

  • 2. Data: 2004-10-01 09:38:38
    Temat: Re: Jak się pozbyć Telepizzy - 2
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Jest skrzynka pocztowa i tam też wrzucają, ostatecznie mogę się z tym
    > pogodzić, ale jak zaśmiecają teren prywatny (za furtką?)

    Niewielkie szanse na cokolwiek. Ja bym zbierał i przerzucał za płot - niech się
    dalej martwią służby miejskie. Może kamera?

    Pzdr.

    Czapla

  • 3. Data: 2004-10-01 09:41:53
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl>

    Użytkownik "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jest skrzynka pocztowa i tam też wrzucają, ostatecznie mogę się z tym
    > pogodzić, ale jak zaśmiecają teren prywatny (za furtką?)

    Zawiadom policje zgłaszając wykroczenie określone w Kodeksie Wykroczeń w
    artykule 63a.

    p.
    W,

  • 4. Data: 2004-10-01 09:50:39
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Wirtualna wrote:

    > Zawiadom policje zgłaszając wykroczenie określone w Kodeksie
    > Wykroczeń w artykule 63a.

    sratytaty, juz widze jak pedza na sygnale by cos z tym zrobic.

  • 5. Data: 2004-10-01 09:53:09
    Od: "ToOl" <s...@n...spam>

> [...]
    >
    > Jest skrzynka pocztowa i tam też wrzucają, ostatecznie mogę się z tym
    > pogodzić, ale jak zaśmiecają teren prywatny (za furtką?)

    Przechodze codziennie koło domku jednorodzinnego i tam w widocznym miejscu
    na furtce umieszczony jest napis "prosimy nie zostawiać reklam",
    nie wiem na ile to skutkuje i nie wiem czy to z tego powodu, ale generalnie
    jest tam czysto.

    pozdrawiam

    Tomek

  • 6. Data: 2004-10-01 10:40:37
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Przechodze codziennie koło domku jednorodzinnego i tam w widocznym miejscu
    > na furtce umieszczony jest napis "prosimy nie zostawiać reklam",
    > nie wiem na ile to skutkuje

    Przedwczoraj wieczorem wywiesiliśmy właśnie taką informację na tablicy w
    spółdzielni. Wczoraj z rana akwizytorzy Telepizzy już ją ukradli. Przez
    ostatnie 5 lat ukradli wszystkie takie informacje, żadna nie wisaiała dłużej
    niż 2 dni.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 7. Data: 2004-10-01 11:33:15
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > sratytaty, juz widze jak pedza na sygnale by cos z tym zrobic.

    Ich sprawa jak to załatwią. Najważniejsze, że muszą.

    vertret

  • 8. Data: 2004-10-01 11:54:40
    Od: PINTO <d...@g...pl>

    Użytkownik Klapuch :-) napisał:

> [...]
    >
    > Jest skrzynka pocztowa i tam też wrzucają, ostatecznie mogę się z tym
    > pogodzić, ale jak zaśmiecają teren prywatny (za furtką?)

    Zrobić specjalny "śmietnik" na reklamy i powiesić na widocznym miejscu.

  • 9. Data: 2004-10-01 12:15:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > spółdzielni. Wczoraj z rana akwizytorzy Telepizzy już ją ukradli. Przez
    > ostatnie 5 lat ukradli wszystkie takie informacje, żadna nie wisaiała

    a widzisz gdybys wczoraj mial juz zamontowan kamere to do wlamania by
    doszla kradziez :)
    Podlacz sprzet i zamontuj nowa tabliczke.

    P.

    --
    Jestes samotny? Internetowe Biuro Miłości zaprasza:
    http://tiny.pl/r48 ->oferty bez logowania, blog, milosne forum i chat z

  • 10. Data: 2004-10-01 13:02:07
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Zrobić specjalny "śmietnik" na reklamy i powiesić na widocznym miejscu.

    Śmietnik ukradną, makulaturę dalej będą wrzucać za płot.

    Pzdr.

    Czapla