  • 1. Data: 2004-10-01 10:17:42
    Temat: Ubezpieczenia Warta zapłata raty ubezpieczenia majątkowego
    Od: wojtek <w...@o...pl>

    Witam

    Mam problem z płatnością raty w Warcie. W odróżnieniu od innych firm
    niezapłacenie drugiej raty majątkowego ubezpieczenia dobrowolnego nie
    powoduje rozwiązania umowy o czym boleśnie się przekonałem po prawie 3
    latach. Mam dwie prośby do grupowiczów:

    1. Czy ktoś mógłby potwierdzić, że w 2001 roku w ogólnych warunkach tak
    właśnie było. Niestety nie mam ogólnych warunków z tamtych czasów i nie
    mogę tego sprawdzić.

    2. Jeżeli ktokolwiek miał kłopoty z wypłatą odszkodowania w Warcie,
    ponieważ nie zapłacił raty dobrowolnego ubezpieczenia majątkowego
    (kradzież, ogień, zalanie itp.), a szkoda wystąpiła w okresie trwania
    polisy to bardzo proszę o kontakt lub napisanie na grupę o takim przypadku.

    Pozdrawiam
    Wojtek