  • 1. Data: 2004-10-01 09:00:22
    Temat: pit 5 egzekucja 2 razy
    Od: "godot" <g...@i...net.pl>

    proszę o poradę w kwietniu br nie zapłaciłem pit 5 US zajął z tego powodu
    konto w czerwcu i wyekzekwował w/w podatek. 23 lipca US zwraca mi ostatnią
    kwotę jaką zajął za pit 5 z kwietnia . W lipcu a dokładnie 13 lipca
    zapłaciłem podatek z pit 5 za czerwiec i z tego podatku US zalicza mi kwotę
    2400 zł(taką kwotę oddał mi 23 lipca jako nadpłatę) na zaległości
    kwietniowe(które już raz wyegzekwował a potem oddał) teraz jest wystawiony
    nowy tytól egzekucyjny na tą kwotę z kosztami i odsetkami (poniosłem też
    koszty związane z przelewami do us 1 przelew 15 pln a było ich chyba 4 ) w
    tym czasie byłem za granicą po przyjeździe byłem w banku i podjąłem w/w
    kwotę (fizycznie tych pieniędzy już nie mam) w US powiedziano mi że to moja
    wina bo wybrałem pieniądze z konta zaproponowałem że w miarę możliwości będę
    spłacał tą kwotę ale bez kosztów i odsetek kierowniczka od księgowości nie
    zgodziła się na to i powiedziała że odsetki będą naliczane co mam zrobić?
    pozdrawiam godot