  • 11. Data: 2007-05-28 16:39:20
    Temat: Re: Jak sie dowiedziec adres osoby
    Od: "Adam" <A...@i...eu>

    > I nie jest Pan tu osamotniony. Ja stawiam na WWM (wielka wakacyjna
    > miłość). Gdybym był kobietą myślę, że mężczyźni ba bakier z gramatyką i
    > bez "zaradności życiowej" też by mnie nie pociągali.

    ps.Prosze poprawic swoje bledy

  • 12. Data: 2007-05-28 17:40:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam napisał(a):

    > Moja gramatyka jest perfekcyjna. Wziawszy pod uwage ze nigdy nie chodzilem

    ROTFL

    > do polskiej szkoly.

    Jest to pewne usprawiedliwienie kaleczenia języka polskiego.

    > A nawet jakis maly blad niema znaczenia..Jestem pewny

    To mi przypomina pewną misję NASA na Marsa i ich "mały" błąd ;->

    > ze zaden z z was dwoch niezna a drugiego jeyka tak dobrze jak ja polski
    > ktory jest moim 3 jezykiem.Takie teskty sa zalosne.

    Ale jesteś skromny! Jak Kaczyński wysoki ;->

    > Dowidzenia.

    Idź i nie grzesz więcej.

    A jak ktoś nie ma ochoty na kontakt z tobą, to nie szukaj tego kontaktu
    na siłę. Tak będzie dla ciebie zdrowiej.

  • 13. Data: 2007-05-28 18:41:53
    Od: "Adam" <A...@i...eu>

    > A jak ktoś nie ma ochoty na kontakt z tobą, to nie szukaj tego kontaktu
    > na siłę. Tak będzie dla ciebie zdrowiej.

    Ta osoba nawet nie wie ze ja istnieje a ja nie wiem nawet jak wyglada i jest
    facetem..

  • 14. Data: 2007-05-28 20:56:59
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 28 May 2007 18:37:22 +0200, Adam napisał(a):

    > W innych panstwach mozna bez problemu uzyskac dane osoby jezeli
    > wczesniej nie zastrzegla tego..Dlatego spytalem na grupie czy w Polsce
    > jest jaksa taka mozliwosc.

    Widzę tylko możliwość mieć znajomą/znajomego z dostępem do jakiejś bazy
    danych ZUSu czy coś w tym stylu.

    Jakbyś znał miasto, to jeszcze możnaby książką telefoniczną się posłużyć,
    znając inne dane można by to przefiltrować jako tako (chyba że nie ma
    stacjonarnego).

    Może udzielała się na sieci - wtedy może (ale nie musi) być prosto.
    Google pamiętają wszystko .....

    p. m.

  • 15. Data: 2007-05-30 03:25:39
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sun, 27 May 2007 22:51:10 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tia, tylko to CBA operuje wyłącznie adresami ZAMELDOWANIA - i w
    > przypadku danej osoby może, ale nie musi go mieć - wyszukiwanymi na
    > podstawie numeru PESEL (trzeba go najpierw zdobyć) i wyłącznie za zgodą
    > poszukiwanego.

    Nie trzeba znać PESEL.
    W zapytaniu nalezy określić jak najwięcej danych mogących zidentyfikować
    jednoznacznie tę osobę. Składasz zapytanie, Pani wchodzi w komp i patrzy,
    jeśli na podstawie danych wyjdzie jej tylko JEDNA osoba, rozpoczyna się ta
    procedura wysyłania trzech listów poleconych w miesięcznych odstępach
    czasu.

    Jeśli Pani z kompa wyjdą conajmniej DWIE osoby, od ręki otrzymasz
    odpowiedź, że zapytanie jest nieprecyzyjne i wtedy impreza od początku:
    wniosek, opłata skarbowa itp.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net