  • 1. Data: 2002-04-04 14:47:14
    Temat: Jak rozwiazac umowe z Cyfra?
    Od: Katy <k...@a...net>

    Chce rozwiazac umowe z Nowa Cyfra+. Pani z BOK poinformowala mnie, ze
    moge tego dokonac za rok. Powiedziala mi rowniez, ze skoro wczesniej nie
    zglosilam zadnych zastrzezen to obowiazuje mnie nowa umowa, ktora mi
    przeslano. Problem w tym, ze nic takiego do mnie nie dotarlo - moze
    poczta, moze ktos wyciagnal ze skrzynki bo i takie rzeczy sie mi
    zdarzaly.(Czy taka umowa nie powinna byc przeslana listem poleconym?)
    Ja nie akceptuje nowych warunkow. Co mam zrobic? Czy jedynym sposobem
    jest nie placic?

  • 2. Data: 2002-04-04 17:48:28
    Temat: Re: Jak rozwiazac umowe z Cyfra?
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Katy" <k...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdarzaly.(Czy taka umowa nie powinna byc przeslana listem poleconym?)
    > Ja nie akceptuje nowych warunkow. Co mam zrobic? Czy jedynym sposobem

    Najlepiej wyślij poleconym, że nie wyrażasz zgody na nowe warunki. Oni
    wysyłali informację o nowych warunkach, ale zwykłym listem. Nawet gdyby do
    Ciebie ów list doszedł, i tak nie są w stanie udowodnić że taki list
    wysłali. Więc czem prędzej na pocztę i ślij rezygnację, pamiętaj, koniecznie
    POLECONYM. ... A co będzie dalej to już inna sprawa ... zresztą też mam z
    tym problem (patrz kilka wątków wyżej).

    Pzdr.
    P.D.

  • 3. Data: 2002-04-04 18:12:53
    Od: "Slaw" <b...@p...com>

> [...]
    koniecznie
    > POLECONYM. ... A co będzie dalej to już inna sprawa ... zresztą też mam z

    Witam ..
    Czy tylko polecony?
    Ja wysłałem im faks i mam potwierdzenie przełsania tego faksu do nich (data
    i czas ) ..
    Można spać spokojnie?

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 4. Data: 2002-04-04 18:42:51
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik Katy <k...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...net...
    > Chce rozwiazac umowe z Nowa Cyfra+. Pani z BOK poinformowala mnie, ze
    > moge tego dokonac za rok.

    dokladanie regulamin. powinno tam byc napisane, ze rozwiazanie umowy moze
    nastapisc z miesiecznym wypowiedzeniem. sprawdz kiedy podpisywalas umowe, co
    roku ona ulega przedluzeniu jezeli nie zostanie wypowiedziana . sprawdz wiec
    kiedy teraz mija kolejny rok i na miesiac przed tym momentem wypowiedz
    umowe. doczytaj na ten temat w regulaminie.

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 5. Data: 2002-04-04 22:03:38
    Od: "pio" <m...@t...pl>

> [...]
    > moge tego dokonac za rok. Powiedziala mi rowniez, ze skoro wczesniej nie
    > zglosilam zadnych zastrzezen to obowiazuje mnie nowa umowa, ktora mi

    W nowej umowie jest napisane ze abonent moze rozwiazac umowe (w zwiazku ze
    zmianami opat) w ciagu tygodnia od jej otrzymania. To teoria. W praktyce:
    wyslalem pismo z rozwiazaniem umowy powolujace sie na ten punkt. Minal ponad
    miesiac (miesiac maja na odpowiedz) dzis dostalem jakby nigdy nic
    rachunek... Ich problem ze mam potwierdzenie nadania i potwierdzenie
    odbioru...
    Czyli jesli nie dostales nowej umowy masz szansce rozwiazac umowe z Cyfra
    ale jak mowie teoretycznie...
    pozdrawiam i zycze powodzenia
    piotr

  • 6. Data: 2002-04-07 13:45:11
    Od: "Eryk Rheims" <e...@p...onet.pl>

    Przypominam Wam że takimi sprawami zajmowal sie Janusz Wajs z Radia Zet.
    Mial tam niesamowite przypadki...
    Co do faksow to raczej nic z tego: mimo potwierdzenia telefonicznego nadania
    raczej je gubia i raczej nie mozna nic udowodnic
    DLATEO bardzo wazne jest zapisywanie kazdorazowo date, dokladna godzine,
    oraz OSOBE z ktora sie rozmawialo a takze temat.
    Jak ktos mozne to niech nagrywa.

    Ja z 2 umow rozwiazaalem 1 bez problemow...

  • 7. Data: 2002-04-10 14:29:40
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik "Eryk Rheims" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Przypominam Wam że takimi sprawami zajmowal sie Janusz Wajs z Radia
    Zet.

    Raczej Weiss :)

    Pozdr.

    --