  • 1. Data: 2002-04-04 14:22:24
    Temat: Domena a zarejestrowany znak towarowy.
    Od: "Zergin" <i...@p...onet.pl>

    "Nazwa __8222_svr__8221_ jest zastrzezonym znakiem towarowym. Prosze o
    przedlozenie oswiadczenia ze zapoznali sie Panstwo z wpisem do rejestru
    znakow towarowych i nie beda Panstwo naruszac zadnego z tych wpisow."

    Dostałem taki komunikat od NASKu gdy chciałem zarejestrować domenę
    svr.waw.pl. Co to znaczy i czy z powodu rejestracji takiej domeny mogę mieć
    jakieś problemy prawne? Nie, nie zapoznałem się z rejestrem znaków
    towarowych i nie mam pojęcia do kogo należy __8222_svr__8221_ .

    TIA.
    Zergin