  • 1. Data: 2002-04-04 14:35:50
    Temat: Zameldowanie + prawa do mieszkania.
    Od: "math" <g...@p...onet.pl>

    Hej,
    Pisze pierwszy raz na grupe, przewertowalem juz archiwum.
    Daleka kolezanka prosi moja dziewczyne o zameldowanie jej w mieszkaniu w
    W-wie, ma to umozliwic jej odbycie stazu - wlasnie konczy medycyne.
    1. Jakie prawa do mieszkania uzyskuje osoba zameldowana ( nie jest to zadna
    rodzina).
    2. Czy potrzebna jest jakas umowa najmu czy jakas inna podstawa aby ja
    zameldowac.
    3. Na co nalezy zwrocic uwage przy takiej operacji.

    Pozdr
    --
    math(g...@p...onet.pl)

  • 2. Data: 2002-04-05 16:03:26
    Temat: Re: Zameldowanie + prawa do mieszkania.
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "math" <g...@p...onet.pl> napisał:

    >1. Jakie prawa do mieszkania uzyskuje osoba zameldowana
    Może w nim przebywac.

    >2. Czy potrzebna jest jakas umowa najmu czy jakas inna podstawa aby ja
    >zameldowac.
    Nie, do zameldowania na stale wystarczy oswiadczenie wlasciciela
    lokalu, ze osoba ma prawo w nim przebywac.

    >3. Na co nalezy zwrocic uwage przy takiej operacji.
    W jaki sposób ja wymeldujesz, jesli ona tego dobrowolnie nie zrobi.

    Artur Golański