  • 1. Data: 2002-04-04 14:50:07
    Temat: Nie jestem pewien czy tutaj.. ale prosze o pomoc
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Byc moze ta sprawa jest regulowana regulaminem uczelni ale. . byc moze jest
    jakaas nadrzedna regula..
    Jestem studentem.
    Zaliczenie z przedmiotu zdalem za 1-ym razem, otem nastapil egzamin. 3 dni
    po egzaminie zgodnie z zapowiedzia wykladowcy byla kartka z lista osob ktore
    tegoz egzaminu nie zdaly. Uciesszony wrocilem do domu. Mineli kilka
    tygodni.. I dowiaduje sie ze na glownym protokole ktory po0wstal [lista] mma
    ocene ndst. a zpoprawki puste pole [nieobecny]

    Juz mamy kolejny semestr..

    Pytanie: co w takiej sytuacji mi przysluguje? Czy prawo reguluje takie
    sytuacje?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-04-04 16:01:07
    Temat: Re: Nie jestem pewien czy tutaj.. ale prosze o pomoc
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Thu, 4 Apr 2002, Robert wrote:

    > Byc moze ta sprawa jest regulowana regulaminem uczelni ale. . byc moze jest
    > jakaas nadrzedna regula..

    Nie ma.

    Pozostaje ci iść do sekretariatu i sprostować protokół - chyba masz ocenę
    w indeksie?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-05 18:05:31