  • 1. Data: 2002-04-04 13:44:42
    Temat: kancelaria prawna - prawnik dla firmy ?
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    hej
    ile kosztuje wynajęcia prawnika reprezentującego firmę?
    umowy z dostawcami, odbiorcami, potencjalne pozwy sądowe, wszystkie
    możliwe umowy do przeglądania. jaka jest skala pieniędzy jakie trzeba na
    to przeznaczyć?

    depesz

    --
    hubert depesz lubaczewski http://www.depesz.pl/
    ... vows are spoken to be broken ... [enjoy the silence]

  • 2. Data: 2002-04-04 18:57:35
    Temat: Re: kancelaria prawna - prawnik dla firmy ?
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a...@n...mgc.pl...
> [...]
    > umowy z dostawcami, odbiorcami, potencjalne pozwy sądowe, wszystkie
    > możliwe umowy do przeglądania. jaka jest skala pieniędzy jakie trzeba na

    stala umowe i wtedy placi sie ryczltowo, fakturka. trudno powiedziec, ale
    moze to byc od 1000 w gore co miesiac. ale oczywiscie zawsze zalezy to od
    ustalen stron.

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 3. Data: 2002-04-05 06:03:04
    Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...pl>

    Cinek <m...@h...pl> wrote:
    > stala umowe i wtedy placi sie ryczltowo, fakturka. trudno powiedziec, ale
    > moze to byc od 1000 w gore co miesiac. ale oczywiscie zawsze zalezy to od
    > ustalen stron.

    skala spora, wolę umowę stałą.
    na poczatku niewiele pracy, potem (po około 3-4 miesiącach) może być
    sporo.
    do jakiej kwoty muszę być przygotowany przy rozmowach z dobrymi
    kancelariami i jakie są dobre?

    depesz

  • 4. Data: 2002-04-05 06:46:38
    Od: "Piotr" <p...@a...net.pl>

    Musisz być przygotowany na kwotę min 3000 -5000 zł.
    plus za sprawy sądowe wszystko na fakturze 22% VAT
    Co do kancelarii te dobre "na mieście" nie konieczne są dobre w
    rzeczywistości znam wiele spraw prowadzonych przez dobre kancelarie -
    adwokatów radców prawnych z którymi ludzie mieli poważne problemy. Moja
    propozycja szukaj wmiare świeżego radcę prawnego - większa zanjomoaś
    przedmiotu spraw gospodarczych. Ok adwokaci wmiare młodzi też ale oni maja
    urzędówki - karne itp.
    Młodzi z uwagina to że dużo cztaja zapał do pracy no i nie zepsuci są przez
    pieniądze
    Piotr
    Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:omej8a.sac.ln@neron2.mgc.pl...